Hyvää rättikaton asentajaa Seinäjoen liepeillä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja studio57, 12.5.2015.

  1. studio57

    studio57 Gearhead

    Hakusessa hyvä avon rättikaton asentaja Seinäjoen kupeesta?
    yhteystietoja kuullaan kiitos
     
  2. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Se on Eugen mutta se on kuten tiedät niin täällä Tampereella nääs!
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Täältäkin löytyy, mutta kauempana kun Manse nääs nääs. Onks toi välimatka muka paha este?
     
  4. starcraft

    starcraft Gearhead

    Kumpikaan ei ole ihan seinäjoella mutta Korsnäsissä on westfix ja täällä Vaasassa Vaasan verhoomo jotka molemmat on rättikattoja asentaneet.
     
  5. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Saisko "Eugenin" yhteystiedot ,vaikkapa YV:llä jos on kauheen salaista.
    Mulla kans riepuasennusta tiedossa ja asiansa osaavia tyyppejä ei ole jonoksi asti!
     
  6. studio57

    studio57 Gearhead

  7. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Kiitti,se oli nopeeta. Vois olla hyvä kerätä tänne palstalle jonkunnäköinen pysyvä listaus eri alojen osaajista ja toimijoista.
    Tuntuu kaikki hyvät "sepät"olevan enemmän tai vähemmän sisäpiiritietoa.
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vai lista. Selvä. Prima Lasse teki mulle virheettömän asennuksen Kanvas katosta 58 avoon. Hän ei enää asenna kattoja kun nykyiset tilansa pienemmät?? Teki vuosia sitten kotikäyntejäkin. Nyt sillä töihin pitkä jono. Jos Prima ei asenna enää rättikattoja niin ykköspaikka menee pussihousujen käyttämälle mullekin yhden katon moitteetta asentanut verhoilija, tai oikeastaan entisöijä Kulmala Turusta. Teki mulle vinyylikaton 58 avoon mikä piti mennä heittämällä. Arvatkaa menikö? Hyvä tuli.
     

Kerro tästä muillekin!