Hyvät tuningnaurut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mastodontti, 2.10.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voi herranjumala, kyllä nää kaverit nolas taas koko nuorison (johon itsekkin kuuluun), mutta mitäs muuta amiksilta voi odottaa... Kyllä nyt tekis mieli taas rakentaa isäpapalta peritystä Asconasta tollenan, öö, tuning-lintta...

    Elikkä yhdistetään pimppikalvot ja mattamusta väri, pikkusen tuningia ja pikkusen hot roddingia. Vittu nyt meikä lähti maalikauppaan...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei heilu jos on "tuning" alusta :grin:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    "Ai että miksi mä en aja yhtä lujaa kun muu liikenne? Kato mulla on tässä tämmönen alustasarja, on aivan saatanan hyvä ja pitää auton kallistukset kurissa ja pitoa riittää vaikka naapurille. On radalle suunniteltu ja monissa kisa-autoissakin on samanlainen. Pitää vaan kadulla kattoa ettei aja lujaa mihinkään kuoppaan tai heittoon. Olen mä ajatellut käydä ensi kesänä tai sitä seuraavana radallakin kokeilemassa..."

    =)
     
  4. whiic

    whiic 1st gear

    Tommosiahan on saksanseisojat vakioinakin. :grin:
    Oikea auto kallistelee. Saa vähän tuntumaa vauhtiinkin, eikä putoa paikat hampaista (allekirjoittaneella se ei edes onnistuisi, kun ei ole yhtää reikää tähän asti - koputtaa puuta). :wink:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Miultakaan ei putoisi kuin hammaskivet korkeintaan. :smile:
     
  6. Lassi

    Lassi Gearhead

    Niin se olen minä joka tuon ylemmän kirjotteli.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mut kyllähän se pitää sano et vakio Dartin -74 alusta, vaikka oli uudet nivelet ja kunnossa olevat puslat niin ei sillä Motoparkin rataa kovin tiukasti kierretty. :sad:
     
  8. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Oikea auto kallistelee.

    Niin, mä kirjoitinkin "oikeista" autoista. :smile:

    Jos Plymouthila käy hoiteleen tytsyä niin kyllä siinä tulee ihan aito tummennus (huuruiset ikkunat) :grin:
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tai jää jalan jäljet tuulilasiin jotka, ukko huomaa aamukahvilla ja tulee herättämään... :smile:)
    Nykyään mulla on tosin -85Gti Turbo golpero, tosin tämä on vain harjoitus kappale tulevaa twinturbo rb moparia varten :smile:)
     
  10. Stone

    Stone 3rd gear

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Stone 2003-10-07 18:50 ]</font>
     
  11. Twist

    Twist 1st gear

    Khym, tuon lehtijutun jälkeen hymyilytti :smile: On se hienoa että nuoret harrastaa!

    Ei maar, itsekkin poseerasin joskus vasta kortin saaneena kölvinä lehdessä autoon nojaten. Kyseinen auto oli sentäs '91 Firebird jota pääsin yllättäen koeajamaan 'nuorena kuljettajana' lehden autoilunumeroa varten. Se oli mukavaa, koska vertailupohjana oli kotitallissa nököttävä Ford Fiesta 1.0 vm.'80. :grin:
     
  12. MIKI

    MIKI 1st gear

    NO HUHHUH!!!
    Herra siunaa et joku edes kehtaa lähteä tommoiseen haastateltavaksi! vähänkö nolo
     
  13. kojo

    kojo Gearhead

Kerro tästä muillekin!