Ideoita kustomiin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja JouniK, 27.1.2012.

  1. Buddy

    Buddy 1st gear

    Kattilat, paistinpannut, kasarit yms. ovat kiehtovia tosiaan myös. Mä lähen välillä ihan mielelläni emännän kans Ikeaan ku siellä voi kattella kaikkea mageeta rosterikamaa ja miettiä mihin tuokin voisi sopia. Tein ratin keskikupin Ikean soppakauhan kuupasta ja vilkut piti tehr saman puljun jätskipallokauhoista mutta katsoin sen järjettömäks väsäämiseks ku esim Motonetist saa halvalla pieniä prätkävilkkuja jotka ovat persoonallisia jo ihan valmiiksi. :D

    Otto! Väännä pataässän mallinen ilmanputsari siihen rodiis. :wink:
     
  2. menu*

    menu* Gearhead

  3. Ilari

    Ilari Gearhead

    Toi soppakauhahan on hyvä idea, olen miettinyt mistä sais rattiputkeen sellasen puolipallonmallisen peltikupin joka jatkais tavallaan ratinkeskiön muotoa ja siinähän se on. Pitää vaan mitata minkä kokoisen kauhan tarvitsen. :)
    Joo, saahan rattiputkia valmiinakin, mutta oikeesti haluan tehdä sen itse.
     
  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Omassa Voortissa näyttäs olevan polokupyörän valosta tehty ratin keskiö. Samaa tekniikkaa aattelin hyödyntää uuven kustomimaskin keskellä. Mikä Voorti semmonen on, jossei oo mollukkaa naamassa. Siihenkö ritilään upotan sitten parisataa vyöstä tippunutta pitkää niittiä niin jo! :lol:
     
  5. Otto

    Otto Gearhead

    Eikäkö mulla on muita kuningasideoita. (Kuulostaa tosi hyvältä, eikö...)

    Mie tiiän! Näin sen kuvan tuolla...
     
  6. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ..tuolla Jyväskylän mp-rompepäivillä pyörittelin käsissäni jonkin itäpyörän moottorin sivuposkea; siitä sais aika hyvännäköisen pisaranmallisen pienen ilmanputsarin kotelon...kiillotusta pintaan, väkästelee sopivan pohjalevyn ja pieni suodatinpanos väliin. Noita oli erikokoisia; ilman merkkiä ja jawa cz tms merkillä.... :)

    ...pissapojan säiliöksi sellainen 3l vetoinen "minijerrykannu" :eek:
     
  7. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Jos laitat kenttäpullon kusipoikaan,ni samaa sarjaa sitte putsariin eli kenttäpakki.
     
  8. JouniK

    JouniK Gearhead

    Niin mustakin mutta kun ei oo semmosta :D

    [​IMG]

    Vaikka eihän tuossa sekasotkussa yksi putsari/pesurin säiliö vielä auta :lol:
    Fixaillaan pikku hiljaa..
     
  9. 660

    660 1st gear

    miten olis kristalli viskipullo? olis hieman arvokkaamman oloinen
     
  10. AteV8

    AteV8 Gearhead

    http://www.varusteleka.fi/
    Löytyy kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta.

    Edit: Jos vetäsee vaan kaasunaamarin siihen kaasarin päälle? :lol:
     
  11. renttu81

    renttu81 Gearhead

    On kyl just niin sekavan näkönen et tuohon miettisin jo sitä halkastua jerrykannua ton kromisen tilalle.. :)
     
  12. AteV8

    AteV8 Gearhead

    No joo, toisaalta ehkä olis paras alottaa siitä että sais ylimääräset hilpetöörit tuosta sakasotkusta pois, tai sitten kaikki hilpetööri esim. yhden rst-laatikon sisään.Vähän teräspunosletkua jne... Mutta eipä ole minun auto. :)
     
  13. JouniK

    JouniK Gearhead

    Mitähän se jenkki-insinööri on ylimmääräistä sinne laittanut :D Kun on tämmöinen luxus-auto niin kaikki varusteet on tarpeellisia. Siistiähän ne pitää, mutta miksi en vois aloittaa miettimällä täällä hyvän porukan kanssa putsaria sun muuta?
    Enkä mä tuota tarvike-streetrace-putsaria kyllä jaksa katsoa.

    J
     
  14. Otto

    Otto Gearhead

    Jouni, sanoit mulle messengerissä 10 vuotta sitten että "tottakai sä voit tehdä sen itse [valetusta alumiinista] ,anna mennä!"

    Nyt on mun vuoro;
    "tottakai sä voit tehdä sen itse valetusta alumiinista, anna mennä!"

    Nykerrä itte joku malline putsarin kotelosta, ei siinä oo pakko olla jäähyripoja, mitäs jos siinä olis vaiks (lisäks) joku kuvio?
    [​IMG]
    [​IMG]

    Tai joku muuten tyylikäs eteenpäin pyrkivä muoto?
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Joku toisinto jostain auton osiosta? Nuissa lamppuluukuisssa on paljon muotoa, voisko niistä keksiä jotain?
    [​IMG]

    Tiedän ettet oo äärest tarkkaan orgismeiningin perään, joten entäpä joku tällänen epä-traditionaalinen lähestymistapa, että sulautat venakopat ja putsarin tulipeltiin?
    [​IMG]
    Vai onkse liian haitekki ysäri streetrod juttu..?

    Noh, semmosia.
    Kunhan laitoin koska en voi nyt muuta tehdä ku kököttää tässä koneen äärellä.
     

Kerro tästä muillekin!