Ideoita pontiacin jarruihin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja zero, 1.7.2018.

  1. zero

    zero 3rd gear

    GM sylinterin ja tehostajan välissä on yleisesti kahta eri pituista tappia, helvetin lyhyt ja pirun pitkä. Jos siellä on väärä niin se joko ei toimi lainkaan tai sitten mäntä on lähes pohjassa kokoajan. Itse varmistin ja otin tästäkin välistä kaiken irti, näppäränä koneistin säädettävän tapin sinne väliin. 11mm tankoa missä 6mm sisäkierre ja lukitusruuvi. Nyt tapin pituutta pystyy säätämään ja sain välyksen juuri sellaiseksi että sylinteri pääsee palautumaan lepoasentoon mutta ei myöskään ole yhtään turhaa välystä siellä.
     
  2. zero

    zero 3rd gear

    Tällekkin hommalla tuli siunaus, jarrupoljin siellä oli syypää, eli sen malli oli niin erilainen että poljin kohtasi lattian ennenkuin jarruista alkoi löytyä voimaa. Poljin tosiaan oli peräisin jostain kasarista ja oli täysin eri mallinen auton oman polkimen kanssa.
     

Kerro tästä muillekin!