Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Meillä oli kuituhomma just käynnissä kun tähän muutettiin. Ei ollu myyntimiehiä, ihan vaan pelottelua ja uhkailua. :rotfl: Kovasti meni osalla ihmisistä tunteisiin.
     
  2. HV

    HV Gearhead

    belair66 tykkää tästä.
  3. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Bongasin eilen myyntiin putkahtaneen auton pääkaupunkiseudulta, no pari tarkentavaa kysymystä ja sitten tänään oon kysellyt kaveria ja traileria hakureissulle niin eikö yhtäkkiä putkahda nettiauton ilmoitus että suosikkisi hinta on "laskenut"vajaasta kuudesta tonnista seitsemään ja puoleen tonniin. Mikä idea näissä korotuksissa mahtaa olla?
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    Liian moni soittanut ja rupesi myyjää pelottamaan et saatana sehän menee vielä kaupaksi?
     
    viikinki75, Nikuzai, eilhik ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Jos joku on oikeasti halpa ja hyvä, pitää toimia heti, eikä huomenna. Niin monta kertaa tämän huomannut. :(
     
    PilsnerBil ja jariha tykkäävät tästä.
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    Entiiä oisko hyvä ollu mut taas viikolla harkihin vuorokauven liikaa yhtä kiiaa... ois sentään ollu nelikko ja mulla osia joilla ois korjannu?
     
  7. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mä olen usamman kerran miettinyt mulle tarjottuja vehkeitä liian kauan, kun on jo vaihtanut omistajaa siinä vaiheessa, kun olisin kauppoja valmis hieromaan.
     
    Muokattu: 9.3.2019
    Karpov ja jariha tykkäävät tästä.
  8. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Olen myöskin ihmeellinen myyjä siinä mielessä, että en välttämättä vastaa puheluihin. jos en vastaa, voit kertoa asiasi vastaajaan, tai lähettää tekstarin puhelun jälkeen, että tiedän mitä puhelu koskee.
    Mulla ei ole erikseen toista numeroa myynnille. (eikä älypuhelinta)
     
    Muokattu: 9.3.2019
  9. manha

    manha Gearhead

    Pari kiulua tältä ilmaantunut taas tuonne ylös V8 Markettiinkin myyntiin...
    Valitettavasti kommentointi mahdollisuuden puute laskee ilmoituksien viihdearvoa,mielellään sitä lukis vajaa lääkityksellistä meuhkaamista.
     
    Peeaa, FuryIII '71 ja jariha tykkäävät tästä.
  10. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    No joo. Siellä se on myynnissä edelleen mutta tolla uudella hinnalla into ostaa 300tkm ajettu ysärijenkki yhden kuvan perusteella ei homma silleen enää kiinnosta.
     
  11. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vastaajia ei monella enää ole edes käytössä (voi olla olemassa mutt kukaan ei kuuntele). Jotkut kaupat saattaa jäädä tekemättä jos puheluihin ei vastaa
     
    vivve ja PilsnerBil tykkäävät tästä.
  13. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Taitaa minusta tulla ihmeellinen myyjä :D

    Hankala täällä myydä autoa. Ni laitan siskon myymään sitä :D:p Koittais oisko parempi onni ruotsin puolella :cool:

    Jos sais myytyä ni samalla vois ostaa sieltä jonku paluu kuormaksi :rolleyes:
     
    freetime-cruiser ja isalmela tykkäävät tästä.
  14. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Noh, mulla on. :) Ja vastaajaan olen myöskin sanellut toimintaohjeet.

    Yleensä ihmiset kyllä osaavat laittaa tekstarin perään, varsinkin, jos pari kertaa soittaa.
    Siitä tiedän, mitä asia koskee, ja soitan takaisin.
     
    Muokattu: 12.3.2019
  15. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Jaa'a, en tiedä olinko itse ihmeellinen myyjä, kun en suostunut lähettämään tavaraa matkahuollon kautta jälkivaatimuksella? Rahti olisi ollut varmaan n.50€.
    Pyysin vähintäin edestakaiset rahdit etukäteen tilille, etten itse joudu maksamaan kuluja, jos ei haekaan.
    Ostaja sanoi, ettei laita mitään rahoja, kun ei ole vielä tavaraakaan...

    Lisäksi hankalanmuotoisen osan pakkaus, niin että kelpaa nykyään matkahuollolle, ja n.50km. ajo, että saa lähetettyä. On vaan helpompi vissiin lisätä, "vain haku".


    Perustan päätökseni omiin kokemuksiini. Aikoinaan mulle tuli yksi bmw 1502-2002:n spoileri pirun kalliiksi. 2 kertaa lähetin jälkivaatimuksella, ja kummallakaan kerralla "ostaja" ei sitä hakenut postista. Eli jouduin lunastamaan sen itselle maksamalla edestakaiset kulut.

    Tiedän, että tääkin on vähän kakspiippunen juttu, mutta itse en lähetä mitään isompaa, jos ei saa mahdollisia kuluja pois.

    Itse olen ostanut osia maksamalla etukäteen, eikä ole vielä tähän mennessä (kop kop) ollut ongelmia.
     
    Muokattu: 12.3.2019
    onoff road, faffeli, Peeaa ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Olit fiksu myyjä. Ja ostajakin ymmärrettävästi varovainen, mutta silloin voi joutua olemaan ilman tai noutamaan itse.
     
    onoff road, dart -66 ja isalmela tykkäävät tästä.
  17. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Tuon takia pitäisi olla palautesysteemi markkinointikanavilla, mutta onko sitä muualla kuin huuto.netissä ja ebayssä? Ja ne ei kaikille tavaroille ole oikea myyntipaikka.
     
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Itekkin maksoin joskus 10 vuotta sitten oppirahat tosta.

    Olen tosin myös jättäny joskus paketin hakemattakin kun myyjä ei lähettänytkään postissa pakettia kuten sovittiin kun "on helvetin kallis" vaan laitto matkahuoltoon missä oli tullu joku 50euroa lisää rahtikuluja vs. postin hinta mikä sovittiin.
     
  19. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Ostin aikanaan opeliin kattotelineet ja oli ihmeellinen myyjä

    Ei kelvannu tavarasta raha vaan pelkät toimitus kulut

    Noh tavara oli parempi kuin oletus joten oli mukava sit maksaa se 10€ :odbiggrin:
     
    isalmela tykkää tästä.
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Edelliseen viestiini viitaten, kyllä mä voin pieniä paketteja lähettää jälkivaatimuksella.
    Mutta kun kulut alkaa olla 50€ suuntaansa, niin en enää ota sitä riskiä, että joutuu omasta tavarasta maksamaan vielä 100€, että saa sen takaisin.
     
    Nikuzai tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!