Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ja vanhempi ei mene mihinkään muttei se paljoa naftaa viekkään. Uus vie naftaa paljo eikä siltikään kulje mihinkään.
     
  2. rane58

    rane58 Double Gearhead

  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ukolla oli n 20kpl hiaceja. Pyöreelamppusia, neliölamppusia rattivaihteella ja viimeistä mallia ennen nokkaa.


    Kyllä nuo kannelle vähän nirsoja olivatten. Toyotamiesten taqiyyaa väittää että noilla koneilla olis menty kuuhun ja takaisin. Aika moni sai 400tkm kohdalla viimeistään remonttia. Toki onhan se hyvä mittapuu ollut silloin ja ei nykyäänkään kaikki siihen pääse.


    Kympin vei kaupungissa tää tuorein 92vm ja oli talvella hyvä vetää sladissa.




    Mersu kun tuli 09 vai 2010 tilalle niin loppu koneen kanssa tuskastelut. Hiacen kanssa opituista hitsitaidoista on ollut tosin hyötyä.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  4. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Ei liity autokauppoihin, mutta on se mainostettava että Elisalla oli tuossa pari kk sitten aika ihmeellinen myyjä. Tää lähti siitä, että tilasin toiselta operaattorilta jo uuden, halvemman, 4G-liittymän kännykkääni.

    No Elisalta sitten nais-immeinen soittelemaan perään, että miksikäs sitä vaihtamaan, että oliko Elisassa jotain vikaa ja voisko he tehdä jotain asialle vielä, että numeronsiirron voi vielä peruuttaa maksutta? Minä kerroin rehellisesti, etten tartte 24,90e/kk maksavaa liittymää ja otin toiselta operaattorilta 13,90e/kk maksavat liittymän (joskin rajallisella 5 GB/kk datalla). Mimmi yllätti aivan totaalisesti ja paiskasi pöydälle rajoittamattoman 4G:n, hintaan 9,90e/kk.

    Ei siinä, nyt on määräaikaisena suhteellisen edukas 4G käytössä. Katotaan uudestaan parin vuoden päästä taas...

    -JJ-
     
    rane58 tykkää tästä.
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Monihan tekee tuon ihan muuten vaan että saisi paremman tarjouksen vanhalta.


    Tuossa ei varmaan puheluita ym sisälly hintaan?
     
  6. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    ^ juu ei kuulu puhelut hintaan, valikoin aikanaan tarkoituksella tommosen liittymän kun hoidan puhelut kuitenkin virman kännyllä. Mutta kun virman nettiliittymässä taas on liian rajallinen netti, niin olen pitänyt oman, vanhan numeroni Wi-Fi hotspottina (ja ilmeisesti brittihuijari-magneettina).

    -JJ-
     
  7. signet

    signet Gearhead

    Meillä on -89 hilux 600tkm ajettu,avaamatta konetta,-00 mallin td hilux 500tkm mittarissa,viime talvena vaihdettiin alkuperäiset akut uusiin...
    Lavalla on usein dukatoa vitoa yms. mitkä on aivan loppu 200tkm työajon jäljiltä...
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Hiluxeja näkynyt pitkillä kilsoilla. Väittäisin että koneen sijainti ja jäädytys vähentää hiacesta tuttua kansivaivaa?

    Ducatoja en kehu ja vitokin taitaa olla mersun tolppalaukaus.

    Nyt kuitenkin uko sprintterillä kohta 500tkm taulussa ja avaamaton kone. +300tkm itse ajanut. Ainiin ja on voimaa vetää kuormaa toisin kuin vanhemmissa turbottomissa haisuleissa.
     
  9. signet

    signet Gearhead

    juu ei ne vanhat turbollisetkaan mitään tykkejä ole,saati turbottomat.meillä kun kuskataan kuorma-autoilla kuormat ja hiluxeja käytetään työmaalle siirtymiseen ja kannujen kuskaukseen.
     
  10. signet

    signet Gearhead

    Toi on totta ja sitten on vielä se (ainakin vanhemmissa)hiasen ilmansuodatin siellä helmakotelossa kun imee kaiken paskan koneeseen.Sekin on hiluxissa huomattavasti paremmassa paikassa.
     
  11. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mulla vei -89 Hiace aina n. 10l satasella. Motarilla aina 140 lasissa, ja kaupunkiajoa paljon.
    Mulla tosin kevyt kuorma aina. Mutta enempää sitä ei saanut viemään, vaikka mulla aina kaasu pohjassa. Paitsi ruuhkissa.
     
    Muokattu: 15.12.2017
  12. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Sama täällä, tylppänokkaset meni aina siihen kymppiin. Tyhjänä nätisti ajellen meni ehkä 8-9 väliin mutta yleensä oli poka päällä ja kiire kotiin. Meillä oli noita seitsemän ja puolessa miljoonassa paaliin. Koneista meni yhdestä mäntä puhki 350tkm ja yksi hajosi johonkin alakerran vaurioon ennen puolta miljoonaa (480tkm). Kansivaivaa en pre -89 autoissa muista mutta kaikkiin vaihdettiin kyllä syyläri kun ne puhkesivat yläreunasta. Nyt on sprinttereitä niin ne menee kanssa kymppiin tai ylikin kun kamaa mahtuu enemmän kyytiin. 2.9td:t vuotaa järjestään vesiä ulos kannen välistä, laatikoita on mennyt muutamasta. 2.2cdit ja 2.7cdi:t aika hyviä, varsinkin 2.7 jotka liikkuu hyvin. Ruostetta ja normi kulutusosia, taka-akselin stefoja, etupään kulutusosia. Suuttimen tiivisteet, laturit.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  13. RAL9005

    RAL9005 Gearhead

    Minulle kävi samoin muutama vuosi sitten. Jatkossa joudut vain kestämään sitä loputonta mainosten tulvaa. Muistavat myös Elisalta soitella sinulle jatkuvasti myyden kaikkea heidän lisäpalveluaan. Itse kyllästyin ja vaihdoin liittymää hieman kalliimpaan, johon olen ollut kaikinpuollin tyytyväinen ilman jatkuvaa mainostulvaa.
     
  14. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    No joo, mutta kuten sanottua, niin mun kohdalla tuo liittymä on enempi WiFi-hotspot -käytössä ja puhelut hoidan työpuhelimella. Läheiset tietää jo, ettei mua kannata tuosta ns. omasta numerosta nykyisin tavoitella, niin voin pitää ko. puhelimen joko äänettömällä tai piippauksella.

    Summa summarum - siinäpähän soittelevat tai lähettelevät mainostekstaria.

    -JJ-
     
  15. jariha

    jariha Double Gearhead

    itellä robinsonin estopalvelu kahessa kännyssä ja ei soittele mainostajat yms... hom.. ? p: 060013404
     
  16. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

  17. rane58

    rane58 Double Gearhead

  18. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    En tiedä miksei enää kaupata lehtiä ?

    Onkohan vaikutusta kun innokkaasti puhelinmyyjien jutuissa mukana tilaamassa ja lopuksi pitänyt ilmoittaa että ottakaa yhteys "edunvalvojaani" koska olen holhouksen alla muuten kyllä saatte pistää lehtiä tulemaan.

    Jokaisella meillä se edunvalvoja kotona jos naimisissa, ikävä kyllä mutta sitähän ei tarvitse kertoa ;)

    Vähentynyt yli 90% kaupustelu tuolla roolilla eli ei kai siinä mitään pahaa ole vaikka vähän värittää ja kertoo muunneltua totuutta.
     
    KajS, rane58 ja Pertti K tykkäävät tästä.
  19. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

  20. KajS

    KajS Gearhead

    Just niin suomalaista, myydään Maserati Merak 3000 ja täällä jeesustellaan

    "Se on aivan kamala"

    Eikä ole, se on hieno.
     
    Nikuzai, lpr, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!