Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No on se, ei voi perheen kanssa lähteä Teepeelle.
     
    KajS tykkää tästä.
  2. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Miksei voi? o_O
    Isi ajaa ylpeästi itsekseen urheiluautollaan sinne Teepeelle ja loput perheestä miten taitaa kävellen, fillarilla, bussilla, taksilla.... :poff:
     
    isalmela tykkää tästä.
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No mutta kun se jää mahasta kiinni. Se urheiluauto, ei isä. Tai no mistäs minä tiedän vaikka isäkin jäis.
     
    isalmela ja rane58 tykkäävät tästä.
  4. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Minen taitaisi mahtua siihen autoon, näytti niin pieneltä.... :odoops:
     
  5. meteor

    meteor Gearhead

    Olen joskus koeistunut kyseisessä autossa ja itsellä oli pää melkein katossa vaikka olen 173cm pitkä/pätkä.
     
  6. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Tää on just tää, että riippuu ihmisestä.:rolleyes:

    Ite olen joutunut uusia autoja ajamaan autoliikkeissä töissä ollessani, ja monet niistä oli mun mielestä AIVAN KAMALIA! Ei mitään fiilistä, Ja kylmiä olemukseltaan.

    Ja koska olen vahvasti tunne-ihminen, otin mieluummin vaihtoautorivistä jonkun mielenkiintoisen auton alle esim. varaosia hakiessani.
     
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    kai tuo on ihmisestä kiinni kun aika puhtaasti makukysymys. Minäki olen ajanu kamalia paskoja jotka ei omistajiensa mielestä olleet yhtään kamalia ja päinvastoin.
     
  8. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Voisimpa hieman yleistäen sanoa että kaikki vinkuintialaiset/japanialaiset autot ovat kamalia paskoja; onneton ohjaus ja jousitus osa mätänee käsiin yms.
     
  9. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Ruostumisesta pari sanaa...eipä nuo amerikanjoen pelitkään ihan uberalles ole...japsiin voi joutua paikan pari helmaan laittamaan mutta liian usein on tarjottu uudempaakin chevyvania johon joutuisi rakentamaan koko runkorakennelman uusiksi....eiköhän se liene parimillistä plootua alunperin....
    Ps . tiedän että tästä alkaa kova puolustelutopikki mutta koputelkaa se runko ensin ;)
     
  10. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Enpä usko, että täällä monikaan viitsii alkaa jenkkiautojen ruostattomuutta tai ajo-ominaisuuksia puolustamaan. Melko hirveitä laitteitahan nämä on ihan kaikki. Fiilistä toki merkittävästi enemmän kuin japsikiuluissa kyllä.
     
    rane58, isalmela, jariha ja 1 muu tykkäävät tästä.
  11. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Se on totta...kiistämätön totuus ;)
     
  12. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Jep jep.....
     
  13. Zejk1

    Zejk1 3rd gear

    Fiiliksestä vielä..jotain outoa on havaittavissa kun ...harvoin tosin... pääsee pojan 32gtr kokeilemaan....saa kyllä suupielet virneeseen ja sarvet kasvaa päähän
     
    KajS tykkää tästä.
  14. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    jdm japsit ei ole paskoja
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tiedostan että tämä voi aiheuttaa mölyä siinä fiilisporukassa jotka uskottelee itelleen että näitten vehkeitten kuuluu olla tosi huonoja ajaa mutta: en oo ikinä huomannu noita paskoja ajo-ominaisuuksia verrattuna mihinkään muuhun mut en ole ajanu ikinä missään autobaanalla missä ne huonot ajo-ominaisuudet kai tulisi ilmi. 160 nopeudessa nuo omat on olleet vielä ihan yhtä hyviä ajettavia mitä muut. Kutakuinkin kaikki autot ehjänä ja säädettynä menee nätisti tiellä järkevän kokosilla renkailla. On toki joka aikakaudella omat suzuki carrynsä jotka on vähän hankalia saada menemään mitenkään nätisti.

    Tietty paskakuntosia autoja paskoilla ominaisuuksilla olen ajanu, ne lienee yhtä kuraa valmistusmaasta riippumatta mutta jostain syystä nuo amerikkalaiset on erityisen kunnostautuneita tässä yhteydessä. Kertooko se sitten amerikan auton omistajista vai autoista enemmän, en tiiä.
     
    Muokattu: 2.1.2018
  16. lpr

    lpr 2nd gear

    Mä oon yrittäny ostaa osia yhteen harrasteautoon, mut myyjää en oikein ymmärrä. Ilmottaa jatkuvasti Nettivaraosassa, mut hintaa osilleen ei osaa sanoa. Aina vaan sanoo, et kyllä ne osat löytyy ja hintaa pitää miettiä sitten kun mä tarviin osan. Oon sanonu, et mä tarviisin sen, mut ei ikinä keksi hintaa. Sit se on aina lähös työmatkalle, jos meinaa lähtee käymään paikanpäällä. Se vissiin haluis myyä niitä osiaan isommassa köntässä, kun se aina tarjoo kaikkee muuta, mitä siltä kysyy. On ko. henkilöllä vissii vaan ainoot puretut kyseisenmalliset autot Suomessa. Se on haalinu kaikki itelleen. Mielellään kuitenkin käytettyä ostais sillein, et sen pääsee näkemään, eikä summamutikassa tilaa jostain ulkolaiselta romikselta näkemättä.
     
    rane58 tykkää tästä.
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    turha tollasen kanssa on pelleillä, katto kalenteristas päiviä ja ehdottele sille että tuut paikanpäälle kattoon mitä kaikkia osia haluat ostaa.

    jollei se kykene sanomaan mitään päivää sano näkemiin.
     
    rane58 ja eilhik tykkäävät tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Riippuu mikä kellekin on huono...
     
  19. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    Tsekkaa ebay tarjonta, ovat aikalailla halukkaita myymään ja tietävät hinnankin/voi vielä kysyä kiveenhakatunhinnan. Vaikka sitä osaa ei livenä näkiskään niin ebayn ostajan suoja pitää aikahyvin paskan myyjät loitolla. Ainakin omalla kohtaa käytetty osa on ollut sitä mitä luvattu...
     
  20. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    loppujen lopuks aika samanlaisia kaikki. tiellä auto menee suoraan kun irrotat ratista ja kääntyy kun käännät rattia ja ratti palauttaa kun käännöksen jälkeen irrotat siitä.
     

Kerro tästä muillekin!