ihmeellisiä ostajia taas liikkeellä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja steelofamerica, 4.4.2010.

  1. maverick999

    maverick999 Gearhead

    Tää oli keväällä jo. Leimassa ja hyväkuntoinen. Tuo profiilikuvan farkku
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ok, ei sitten sama kuin pojan kaveri just osti...
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ainiin se oli toi siide farkku Raumalta. Meinasin kanssa ostatella mutta Rauma :poff:
     
    Pertti K ja JAMANT tykkäävät tästä.
  4. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Kaveri myi muutaman satasen autoa. Paras yhteydenotto Rautjärveltä. Tarjosi kuulemma heinäseipäitä ja vanhoja lehmänkelloja sekä muutaman vuoden takaista kotiteatteria. Ei siinä mitään, avarakatseisena sanoi että voi hän ne ottaa osamaksuna. Homma tyssäs sitten kun ostaja kandi oli ehdottanut josko kaveri ajaisi auton Keravalta hänelle Rautjärvelle kun ei ole rahaa hakea. Vittu että me on naurettu...
     
    rane58, Herje, Peeaa ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ja vieny bussilla sitten ne heinäseipäät ja kellot kotio? Juu, mikäs siinä.
     
    Catrik ja cdv70 tykkäävät tästä.
  6. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Eihän ne bussit enään matkustajia kuljeta nimeksikään. Ruuma täyteen verkkokauppojen nyssäköitä ja linja kulkee.......
    Aamupäivällä yks mummo kysyi reitin varrella uutta ens vuoden aikataulua,, loppupäivä oli sit vähän hiljasempi.
     
  7. Jooli

    Jooli Gearhead

    Mä olen koittanu tota mustangiani myydä niin sain ihan asiallisen oloisen puhelun että joku ostais sen käteisellä ja tingittiin hinta kohtuulliseksi.
    Välimatka vaan oli aika pitkä niin sovittiin että nähdään puolessa välissä ni hän kyllä ostaa auton.

    No mä peruin omat menot, varasin kaverin hakemaan mut pois sieltä, tankkasin auton valmiiks ja otin liikennekäyttöön, hain konttorilta paperitkin kun ostaja halusi ettei tehdä netissä. Sitten edellisenä päivänä ostaja soittaa et hän ei saakkaan kuskia, sanoin et entä jos tuon auton perille asti ni rupes änkyttää kaikenlaista ja kun kysyin et et siis ota autoa ollenkaan ni sit sai sanottua et ei ota.
    Olin itekki kyl vähän törkee ku heitin sit luurin korvaan ku raivostutti taas sen verran
    :mad:
    Mistä näitä haaveilijoita riittää, sanois sit suoraan et miettii vielä, tai et pitää saada vaimolta lupa :)
     
    rane58 ja Peeaa tykkäävät tästä.
  8. isalmela

    isalmela Gearhead

    Perskule tuommoinen on kyllä ärsyttävää touhua. Juuri minuutti sitten katsoin tuota sun Mustangin ilmoitusta ja ihmettelin, miksei vielä ole mennyt kaupaksi. Toivottavasti kyllästyt ostajiin ja pidät hienon auton itse?:rolleyes:
     
    rane58 tykkää tästä.
  9. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Hassua, itekki just katoin tuota autoa ennenku tänne topicciin eksyin.

    Mutta joo, nuo on kyllä saatanan ärsyttäviä :odrealmad:
    Mitäköhän mun auton myyjä aikoinaan aatteli, oltii sovittu kaupat ja päivä, ja niin että mää haen sen niiltä toki. Oli aivan sairas työviikko, laitoin vaan viestin että nyt ei jaksa millään, tuun ens perjantaina. No, myyjä vastas muistaakseni "ok, hänelläki on jotain ohjelmaa", ja seuraavana perjantaina sitten sovitusti sen hainkin, sovittuun hintaan.
     
    rane58 tykkää tästä.
  10. Jooli

    Jooli Gearhead

    Joo täytyy varmaan jättää itselle, ei tosta enää viittis kauheesti hintaakaan pudottaa
    Pitäis vaan omakotitalon remonttia jatkaa ni siks kokeilin myydä mutta nettiauto koettelee hermoja :)
     
    isalmela tykkää tästä.
  11. isalmela

    isalmela Gearhead

    Mulla piti aikanaan teettää omakotitalooni kattoremontti. Tuli vähän yllättäen ja 20 000€ maksoi. Yritin myydä moottoripyöräni. Onneksi ei mennyt kaupaksi ja otin lisää asuntolainaa. Siitä olen ollut usein kiitollinen jälkeenpäin ;)
     
    Catrik ja cdv70 tykkäävät tästä.
  12. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Tämä porukka, jolle tulee ostokiiman jälkeinen krapula jo ennen kuin kauppoja on edes tehty, on pahinta sorttia. Se että peruu kaupat on minusta jo todella törkeää, mutta en edes löydä sanoja kuvaamaan tuollaista ali-ihmistä joka teettää hurjan määrän ylimääräistä hommaa myyjälle ja sitten peruu. Oliko hänellä sen kummempaa syytä? Oli kattonu lompakkoon ja huomannu, että ei ollutkaan rahaa?

    Komean näköinen laite, pitäisi kyllä tuolla hinnalla vaihtaa omistajaa helposti. Entäpä jos odottelet kevääseen, näin syksyllä (näköjään täysjärkiset) jenkkiautojen ostajat on hieman vähissä?
     
    isalmela tykkää tästä.
  13. Beornegar

    Beornegar 3rd gear

    Pitkästä aikaa kun lueskelin tätä topiccia tuli mieleen reilu vuoden takainen ostaja.

    Neonista oli laatikko lahonnut kesällä, pystyi kyllä ajamaan mutta vain ykkösvaihteella. Laitoin sitten kokeeksi myyntiin satasella ettei tarvis romu-ukolle antaa. Myöhemmin samana iltana vanhempi herra soittelee Oulusta että voisi seuraavana iltana tulla hakemaan pois. Itse asun siis Tampereella. Moneen kertaan vielä muistuttelin puhelimessa että laatikko on rikki, että neljää kymppiä max voi ajaa ja silloinkin kierrokset todella kovat, että kannattaa mieluummin tulla trailerilla. No mies siihen vaan aina totesi että ei se haittaa, ei minulla ole kiire mihinkään :D Seuraavana iltana herra sitten saapui sovittuun aikaan noin kymmenen aikaan, kuunteli hetken koneen käyntiä, laittoi rahat kouraan, hyppäsi kyytiin ja itse työnsin auton liikkeelle kun oli jarrut jumittunut seisonnan aikana. Ilman mitään navigaattoreita tai muuta, mies sen verran kysyi ajo-ohjeita että kumpaan suuntaan kääntyy risteyksestä. Toivotin hyvää matkaa ja katselin kuin herra lähti moottori huutaen usean tunnin matkalle kohti Oulua arki-iltana.
     
    1320, Catrik, rane58 ja 15 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Tämä tekstiviesti aiheutti oluen purskahduksen nenästä

    "
    Moi, olen se ajoneuvoihin hurahtanut taidemaalari ja etsin koko ajan uusia. Katselin netistä autoasi ja olisin siitä kiinnostunut.
    Oletko sinä kuvataideihmisiä, kiinnostaisiko vaihtaa Buick taiteeseen ja autoon?
    Minulla olisi Dodge Stealth 3,0-91 paremmalla koneella, 226 heppaa, ajettu alle 200 tkm. Varustettu nahkasisustuksella, mutta apumiehen istuin pitää verhoilla uudestaan, automaatti, vakionopeussäädin, automaatti-ilmastointi, airbagit, ABS. Odottelemme juuri jäähdytyksen putkistoon oikeita o-renkaita ja sen jälkeen auto on myytävänä, hinta on 4500 ja annan auton lisäksi taidetta noin 3000 eurolla.
    Maalaan urbaania taidetta ja erityisesti nuoretkin ovat kovasti tykästyneet tauluihini, joissa olen käyttänyt aihepohjana myös suomalaista rock-lyriikkaa mm. Hectorilta, Juice Leskiseltä, Ultra Bra:lta, Maaritilta ja Heikki Salolta sekä olen tehnyt yhteistyötä myös Aki ja Mika Kaurismäen kanssa. Tauluihini voi tutustua esimerkiksi www. taiko.fi, lahdentaidelainaamo, Instagramissa timojakola_artist näkee uusimmat teokset sekä vieläFacebook-sivusto Artist Timo Jakola. Teen myös tilaustöitä.
    Terveisin Timo Jakola, taidemaalari Hollola.
    PS. Olen saattanut kysyä tätä sinulta eri auton kanssa jo aiemmin, mutta puhelimeni oikuttelee eikä näytä vanhoja viestejä."

    Onkos tää muita lähestynyt? :rotfl:
     
    Catrik tykkää tästä.
  15. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Minulla oli VW Polo myynnissä, ja sain tämän saman viestin silloin puhelimeeni....Luettuani poistin sen...Koska täyttä huuhaatahan tuo on...
     
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

  17. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Imperiaalia tuo yritti saada taiteella.
     
  18. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Ei hitto, tunnen hollolasta (vai olikohan se lahen puolta) yhen taidemaalarin joka on automiehiä, onneks nimi ei täsmää...
     
  19. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Mulle tuli kanssa vastaava viesti. en nyt muista oliko kyseinen herra kun otti yhteyttä mutta sillon ei ollut autoa päälle vaan ihan pelkkää taidetta vaihtokauppatavarana.
     
  20. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Melkee jokaiseen huussiin tuo koittanut sitä taidetta tyrkyttää. Se kun ei vaan pelle miljoonan piisit maalattuna taululle pahemmin lämmitä lompakkoa :wc:
     

Kerro tästä muillekin!