ihmeellisiä ostajia taas liikkeellä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja steelofamerica, 4.4.2010.

  1. estonian

    estonian 1st gear

    Mutta tuskin oli maksanut ostoaan :rotfl: kuten Ds 325:n tapauksessa
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tommosiahan noi yleensä on, niinkuin moni muukin. Tää mun tapaus ilmoitti maksettuaan tulevansa hakemaan ton lohkon ja akselin kunhan saa kuljetuksen. On vissiin pakettiautot ja farmit kortilla Pohjanmaalla päin kun kaveria ei kolmeen vuoteen oo näkyny :rotfl:
     
  3. lordC

    lordC Gearhead

    Mulla on nettiveneessä faijan puolesta ilmotus sen keski-moottori puu-putputtimesta ja tuli kans lontoon-kielinen kysely siitä. Puhelinnumero oli Caymansaarille! Meinaa varmaan ajamalla viedä? :poff:
     
  4. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Jospa tämä kyseinen asiakas on siirtynyt autuaammille maille? Tai sitte se on ollu huumaavien aineiden vaikutuksissa, eikä muista koko kauppaa... :odroll:
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    ^ Vaikea sanoa. Luulisi kaverin edes ottavan yhteyttä ja kertovan missä mennään. Tältä palstalta hän kuitenkin ne kamat silloin löysi.
     
  6. mke77

    mke77 Gearhead

    ^eipä tuohon muuta voi kun kerta o maksanu...ni odotta"metsälöytö" :rotfl:
     
  7. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    --- väärä ketju--
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    ^ Kaikkiko omituisten ostajien ostamia :poff:
     
  9. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Olenkohan itse omituinen ostaja, koska omasta mielestäni toimin päinvastoin kun yleensä nettipalstojen perusteella saa lukea ostajien toimineen?

    Tuossa jokin aika sitten tavoittelin museokatsastettua saippualaatikkokauden euroautoa. Sovin alkuviikosta näytön viikonlopulle. Sanallakaan en maininnut hinnasta. Eli päinvastoin kun saa yleensä lukea.

    Sitten kun piti autoa lähteä katsomaan ja soittelin aika-arviota koska saavun paikalle, myyjä kertoi että auto olikin jo pari iltaa sitten mennyt samantien tosiostajan mukaan. Totesin siihen suunnilleen "aha, näinkin voi käydä. kuulemiin". Siis en huutanut puhelimeen että "VITTUSAATANAPERKELESEOLIMULLEVARATTU". Ja kolmas missä en toiminut kuten palstoilta saa lukea, eli pyytänyt varaamaan, kun itsekin tiedän mitä ns. varmat varaajat ovat miehiään.
     
  10. Jani_88

    Jani_88 1st gear

    tuo sama "ilovefootballing@gmail.com" on ostamassa multa vectraa pois. kysy vaan että miten haluat hoitaa maksujärjestelyt ja että hän ei itse pääse hakemaan koska on seilori.

    pitäsköhän antaa tilinumero jos se vaikka maksais näkemättä vectraa? :D
     
  11. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Väärä ketju.. Vaikka jonkun Veten käyttökelpoisuus venäläisillä teillä saattaakin kertoa ostajan "omituisuudesta?" :odroll:
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kyllä mä sen tajusin heti kun sun juttusi luin. Sori, ei ollut tarkoitus pottuilla, mutta vanhojen hyvien aikojen vuoksi vähän vaan härnäsin.

    Kyllä Venäjälle kuunlemma menee melko paljonkin kalustoa nykyään. Joillakuilla kun ilmeisesti on sosialismista kertynyt vähän taskun pohjallekin :eek:
     
  13. surmanajaja

    surmanajaja 1st gear

    onko kyse näistä:

    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 3e785c3d06

    jos sulla on kaverin yv. tallella niin katso onko käynyt od:ssa "viime vuosina". vai puhelimessako osti?
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    ^ Kyse on just noista. Ei oo mitään viestejä. Muistikuva vaan miltä tää kaveri näyttää :rotfl:
     
  15. [BassAddict]

    [BassAddict] 1st gear

    Välillä ihmetyttää myyjätki. Oon jo kuukauden koittanu ostaa emännälle yhtä tiettyä autoo vaan ei. Sanotaan että ens viikolla saa hakkee vaan ei. Vennyy ja vennyy ja lopulta ei ennää ees vastata puhelimmeen eikä viesteihin. En etes koitanu hinnastakaan tingata niin mikä se tässä nyt maksaa?
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kummallisten ostajien joukkoon on eksynyt myös sellaisia kummallisia onnenonkijoita. Yksi nimimerkki täältä lähestyi mua YVllä ja kyseli, että etten vaan olisi ollut hän joka ton joskus kännissä osti. Voihan sitä noinkin toisten kamoja ittelleen yrittää saada, mutta kun kerroin, että sen motin ostaneen kaverin naamavärkki on kyllä muistissa, niin veti tää kyselijä sitten ostoepäilynsä takaisin.

    Yrittäjyys palkitaan, vaimitensenytoli :rotfl:
     
  17. raunoh

    raunoh 3rd gear

    Yksi merillä seilaava meritutkija yrittää ostaa 79-Mustangiani (kumpaa?) isälleen lahjaksi (ei kyllä sano, missä päin maailmaa seilaa ja missä asustelee). Kuulemma pystyy maksamaan vain PayPal:lla. Maksun jälkeen hänen edustaja, "agentti", voi tulla tarkastamaan auton ja noutamaan sen. Ilmoitin, että varmastikin maksun pystyy hoitamaan tuon sanotun agentin kautta niin, että COD = Cash On Delivery tai suomalaisen pankin varmennetulla shekillä tai muulla shekillä, johon varataan riittävästi aikaa katetiedustelua varten (=clearing time), jolloin kaupankäynti jää seisomaan. Odottelen jännityksellä...
     
  18. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    pihassa kävi ihmeellisiä ostajia, eivät tinganneet vaan löivät rahat kouraan ja auto kärrylle. ostivatpa vielä muutakin rojua nurkista :eek:

    ajatella, ei tarvinnu lähetellä lisäkuvia! miksi joku edes haluaisi kuvan olds 307y:n pakosarjasta?
     
  19. [BassAddict]

    [BassAddict] 1st gear

    Noni. Jipii, auto oli katastettu ja pesty. Myyjä soitti ku soittiki takaste! Aion olla omituinen ostaja ja hakkee auton kottiin viikonloppuna. Tinkaan 50 egee muodon vuoksi. Rahatki on jo haettu pankin tiskiltä. Ja autosta en oo nähny ku yhen kuvan päältäpäin ja toisen sisältä. Pakko se on luottaa sen verran. Vielä ku tolle ylimääräseks jäävälle farkulle tulis kans joku omituinen ostaja ni ois makiaa. 8)
     
  20. 69

    69 Gearhead

    Mua ihmetyttää ostaja, joka lupasi laittaa rahat tililleni jo 2 viikkoa sitten.

    Mä olen käynyt lähes jokapäivä nettipankissa katsomassa joko lähetän tuotteen, mutta ei

    ei sitten ja sinnehän tommonen muutama euro sit hukkuu jos joskus tulee..
     

Kerro tästä muillekin!