ihmeellisiä ostajia taas liikkeellä

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja steelofamerica, 4.4.2010.

1. teddy99

teddy99 Gearhead

No, jotkut on aamupäivisin töissä, ja työnantaja ei anna työntekijän hoidella puhelimella omia juttuja työaikana? Myyjä voisi soittaa takaisin työpäivän päättyessä, kuten minä olen yrittänyt, mutta olen totaalivittuuntunut, kun 90% päivällä tulleista puheluista ovat olleet puhelinmyyjäihmispaskan tekosia. Osta Me Naiset-lehti, osta viemäriputken kuvaus (2015 tehtyyn taloosi ja myymme uudet viemäriputkiasennukset sinulle väkisin), lahjoita rahasi afrikan neek***eille, jotka tarvitsevat enemmän rahojasi kuin sinä, jotta saisivat lisääntyä vielä enemmän, tms erittäin tarpeellista.... Eli lyhyesti. Kannattaa soittaa yksityiselle myyjälle klo 17:00 jälkeen.

2. Degenerated

Degenerated Gearhead

Ja kannattaa tehdä suoramarkkinointikielto.

isalmela tykkää tästä.
  3. Catrik

Catrik 2nd gear

En kyllä itekkään soittele mihinkään tuntemattomiin numeroihin takas. Jos ei jaksa laittaa viestiä että millä asialla oli, nii saa jäädä myymättä. Niin harvoin tulee edes mitään myytyä että en minä edes aina hoksaa että siellä saattanu joku ostaja olla. Sitten jos sattuukin kaks ostajaa soittelemaan jostain osasta, niin helvetistäkö minä enää seuraavana päivänä muistan kenelle piti tarkistaa takapenkin ja kenelle puskurin kunto. Viestistä näkee heti kenelle oli mitä.

cdv70 tykkää tästä.
  4. exchevelle

exchevelle Gearhead

Juurikin näin !

5. Larry

Larry Gearhead

Pistän aina myyjälle tekstarin perään jos ei soittamalla saanut kiinni.
    Just äsken taas kerran tällä tyylillä tein hankinnan. Myyjä soitti takaisin kun näki että asiaa on.

exchevelle, Catrik, viikinki75 ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!