"ikuinen 33 vikakoodi"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Vani-91, 20.11.2003.

  1. Vani-91

    Vani-91 1st gear

    Nii jälleen kerran palataan tähän aiheeseen. Elikkä nyt on kokeiltu about kaikki mitä voi kokeilla mut aina vaan antaa 33:sta, mut kaikki silti pelaa. Tuli vaan sellainen mieleen että voisiko liian korkea tyhjäkäynti vaikuttaa tuohon koska se valo syttyy aina kun auto käy hetken aikaa tyhjäkäynnillä käynnistyksen jälkeen mutta jos heti lähtee ajamaan syttyy vasta kun hiljentää esim. liikennevaloihin.
    Pohjatietoa:
    Uusi alipainepumppu ja toimii, kaikki alipaineletkut tutkittu/testattu, letkut oikeilla paikoilla, releet puhdistettu/ testattu, mappi-anturi vaihdettu, sähköjohdot ok ja virtaa tulee.
    ps. järki lähtee ton kans!
     
  2. Mjjv

    Mjjv 1st gear

    Eli "Mappi anturin voltit liian korkeat" vai?ainekin benziini koneessa coodi 33 merkkaa juuri tota, mutta sulla taitaa ollakkin dieseli. Oletko mitannut voltit koneen hyrskyttäessä tyhjäkäynnillä?
     

Kerro tästä muillekin!