Ikuinen kysymys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 28.3.2017.

  1. kaarne

    kaarne Gearhead

    Olen kuullut tämän kysymyksen monta kertaa vuosien varrella joten kysytään se täälläkin:

    Mikäli saisit valita vain yhden harresteauton niin mikä se olisi?
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kato kaarne mikä meisinkileissön?


    Kyl se ois 1975 4d deville.
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Saiskos kuitenkin pitää niitä muita kivoja käyttiksinä? Tällä hetkellä vastaus olisi kans Käkkylä, mutta joku 56-58
     
  4. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    vw passat 1.9 tdi 2003
     
    passerby ja Karpov tykkäävät tästä.
  5. max

    max Double Gearhead

    Dacia Dokker 2017.
     
    passerby tykkää tästä.
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Harraste ja harraste. Sama kai se on. Kysymys olis kiintoisampi jos pitäs valita yksi auto, piste.
     
    KajS tykkää tästä.
  7. kaarne

    kaarne Gearhead

    Onko tuo ruotsia?

    Ihan hyvä valinta koska Cadillac kestää ja 4d auto on käytännöllinen ajoneuvo.
     
  8. kaarne

    kaarne Gearhead

    Ei vaan olisi vain yksi auto ja sekin harrasteajoneuvo ja niillä ajetaan yleensä vain kesäisin vaikka toki olen sitä mieltä että harrasteajoneuvon pitää toimia kaikissa sääolosuhteissa ympäri vuoden.

    Mutta usein harrasteajoneuvo on vain kesällä käytössä joten tässä tapauksessa liikkuisit talvella pyörällä ja bussilla ja vain 30 päivän aikana vuodessa komeasti Cadillacilla mikäli autosi on museorekisteröity.
     
  9. kaarne

    kaarne Gearhead

    Siinä onkin tuoretta vuosikertaa edustava auto valinta.

    Tulee heti mieleen yksi asia mitstä puhutaan aina volkkarin yhteydessä eli lämmityslaite tai oikeastaan sen toimimattomuus ko. automerkissä.
     
  10. kaarne

    kaarne Gearhead

    Hieno valinta ja mikä olisikaan järkevämpi ajoneuvo kuin Renaultin suunnittelema tila-auto.
     
  11. kaarne

    kaarne Gearhead

    No voihan käyttöautokin olla harrasteauto ja eihän käyttöauton tarvitse olla uusi vaan voi olla vaikka mobiili ikäluokkaa edustava ajoneuvo.
     
  12. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Tätä mä just tarkotin.
    Kysymyksestä voi siis kokonaan jättää pois sanan harraste.
     
  13. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Paha pulma. Vähän kuin kysymys "mikä on elämän tarkoitus?" Kysymystä ja Tehtävää suorittamaan rakennettiin maailmankaikkeuden toiseksi mahtavin supertietokone nimeltä Syvä miete (Deep Thought). Seitsemän ja puolen miljoonan vuoden pohdinnan jälkeen Syvä miete ilmoitti vastauksen olevan 42.Noin ainakin käsikirjassa linnunradan liftareille.
    Kaarnen pulmaan vastaukseni on , asiaa pohdittuani 23 sekuntia : Auburn Speedster.
     
  14. Rotten

    Rotten Gearhead

    Kyl se varmaan, jos rahasta ei ois kiinni, 67 shelby mustang gt 500
     
  15. kaarne

    kaarne Gearhead

    Elämän tarkoitus on se, että ihmiset viettävät silloin tällöin mukavia hetkiä mukavassa seurassa vastapainoksi arkiselle aherruksella.

    Kun olin nuori ko. auton tyyppisiä ajoneuvoja liikkui kaduilla. Tosin ne eivät olleet avoautoja eivätkä yhtä kalliin oloisia.


    [​IMG]

    (Auburn Speedster vm. 1935)
     
  16. kaarne

    kaarne Gearhead


    Rahasta se todellakin on kiinni koska Ford Mustang oli 1960-luvulla Suomessa sen verran kallis että sen hinnalla olisi saanut noin kolme ns. tavallista autoa.
     
  17. Rotten

    Rotten Gearhead

    Kysymykseen
    "Mikäli saisit valita."
    Vastaus.
    Jos vastaukseen pitää sisällyttää onko siihen rahaa, nii sit vastaus on aivan toinen!
     
  18. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    No, jos yhdellä autolla pitäis pärjätä, niin kai se olis toi mun ensirakkaus, 1975 Datsun 160J.
     
    KajS tykkää tästä.
  19. |Lake|

    |Lake| 3rd gear

    Minä olen niin pahasti fixautunut 80-luvun GM farkkuihin (vaikka en tällä hetkellä sellaista omistakaan), niin sanon että ns. mint-kuntoinen, vuosimallien 1980-1985 Chevrolet Caprice Estate/Classic, 8-paikkainen, puukyljillä ja kaikenmaailman varusteilla. Ai että pitäisin sellaisesta niin hyvää huolta.
     
    Karpov ja Marklin tykkäävät tästä.
  20. urho3

    urho3 Gearhead

    Mun unelma auto on vihreä etuveto zastava. Ei ois od kateellisetkaan mussuttamassa. Vaik eihän täällä niitä ole.
     

Kerro tästä muillekin!