Ikuinen kysymys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 28.3.2017.

  1. kaarne

    kaarne Gearhead

    Se että auto on uudelleen maalattu ja tekniikkaaakin on voitu räpelödä tai jopa kokonaan vaihtaa.

    Tietysti auto on tuossakin kunnossa näyttävä mutta alkuperäinen on aina orginal imho.
     
  2. kaarne

    kaarne Gearhead

    Jos olet oikeassa niin sitten olen postannut ihan väärän mallisen auton nähtäville.
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Kyllä se alempi on Galaxie. Selvä ero kun vertaat aikasempaan Fairlaneen.
     
  4. kaarne

    kaarne Gearhead

    Ovat erehdyttävän samankaltaisia ainakin muotoilun ja etulamppujen osalta.
     
  5. rb

    rb Double Gearhead

    Niin että voi olla että saattaa olla, että ilmansuodatin on vaihdettu ja sehän on piloilla silloin.

    Kaarnesta museotarkastaja, niin ykskään auto ei menis läpi.....
     
  6. kaarne

    kaarne Gearhead

    Tärkeintä on se että auton omistaja on tyytyväinen ajokkiinsa on se sitten all orginal tai näpelöity.
     
  7. rb

    rb Double Gearhead

    ^ KOMPS!!!
     
  8. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Mun mielestä on iha hyvä et on oikeesti siistejä museo vehkeitä "orkkiksia" kuluneita. Linttoja, rakennettuja......ei ole kaikki samanlaisia. Vaihtelua. Ja jokainen tykkää omasta tyylistä.

    Monesti näkee vielä aika erikoisesti rakennettuja. Kiva katella.
     
  9. kaarne

    kaarne Gearhead


    Niin siis mitä erillaisempia autoja harrastetaan sen rikkaampi tämä harraste on.

    Tälläinen kokoelma oli ideaalinen:

    - Lada (kansanautot)

    - Chevrolet Caprice Classic (edustusautot)

    - Bussi (joukkoliikenne)

    - Kuorma-auto (työajoneuvot)

    - Pakettiauto (hyötyajoneuvot)
     
  10. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Hommaa ZIL, siinä on noi kaikki omi(tui)naisuudet.
    - Neukku
    - V8
    - jantterit lavalle selkä menosuuntaan reppujen päälle
    - jaksaa vetää, maastossakin
    - pressu päälle
     
  11. leivonharri

    leivonharri Gearhead

  12. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    ei muuten pidä paikkaansa
     
  13. kaarne

    kaarne Gearhead


    Venäläiset valmistavat parhaat sotilaskäyttöön tarvittavat ajoneuvot ja Ford on erinomainen valinta siviilelle.

    Puhun nyt siis kuorma-autoista.
     
  14. kaarne

    kaarne Gearhead


    Voisi kuvitella että GM on valmistanut Camaroita suuria määriä ja Chargereita ei olisi kiusaksi asti liikenteen seassa.
     
  15. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    kuvitella vois mutta on toisinpäin
    -68 Camaroita 76 060kpl
    -68 Chargereita 96 100kpl
     
  16. MudMax

    MudMax Gearhead

  17. kaarne

    kaarne Gearhead

    Tarkoitin kokonaistuotantoa ja GM on isompi valmistaja.
     
  18. 1320

    1320 Gearhead

    Paha sanoa, mutta tässä on kaksi hyvin potentiaalista vaihtoehtoa, '63 Chevy Bel Air 2D Sedan, ja nokalla saisi olla 409 + 4 Speed.
    [​IMG]
    Tai sitten '55 Chevy Gasser. Tässä ei korimallilla olis niin väliä, mutta 2D Sedan on melkeinpä parhaan näköinen tässäkin. Tekniikaksi SBC tai BBC + 4 Speed.
    [​IMG]
     
  19. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    1320 ja rautainen vasemman jalan pohje :)
     
  20. 1320

    1320 Gearhead

    Heh, en tiedä siitä, mutta saishan tuossa ainakin treenattua samalla :rotfl:. Tai no, sittenhän sitä pääsee kokeilemaan kun saa tuon projektina olevan Chevy II:n liikenteeseen, siinäkin tekniikka tulee olemaan SBC + 4 Speed ja toivonmukaan vielä mekaanisella kytkinvivustolla.:odcool:
     

Kerro tästä muillekin!