Vanha kompura toimii ainakin suoralla virralla. Level-sensorista en oo ihan varma sittenkään. Ohmit ei muutu mihinkään kun vipua liikuttelee. Takakontin on/off-kytkin toimii ainakin, mutta sille ei tule virtaa. Mahtaisko olla ecu paskana Edit: jaaha, ecun liittimistä on pari johtoa poikki, mutta eipä näköjään korjaantunut niilläkään...
Nyt kun muistelen, niin kun kierrejouset asennetaan, niin ainakin Markissa johonkin kohtaan pitäisi tehdä jousivalmistajan asennusohjeen mukaan jokin ohituskytkentä. En nyt muista, mihin. Siellä voi olla sellainen, joka nyt sitten estää toiminnan. Jos hakisit ohjeita kierrejousikonversion tekemiseksi niin voisi löytyä?
Pitääpä etsiä. Kaksi eculle menevää piuhaa oli ainakin surrattu yhteen ja niissä menee virta. Toinen piuha oli ilmeisesti virta, kun kääntää avaimen on-asentoon, mutta mihin se menee, ei tietoa. Kun nämä piuhat (WT/VT ja LB/YE) yhdistää, rele naksahtaa konehuoneessa). Onkohan tässä tommonen variable speed steering juttu joka menee air ride ecun kautta, ja se on ohitettu vaan noin. Edit: nimenomaan se muuttuva ohjaustehostus on kyseessä. Jostain syystä se menee air ride-boxin kautta. No- boxi paskana ja edellinen (köyhä) omistaja ei ole ostanut uutta vaan ohittanut boxin yhdistämällä vaan piuhat. Tekisköhän simppelisti vaan manuaalisen säädön. Ei kai se vaadi kun solenoidien avauksen ja kompuralle virran? Kytkimestä ylös, niin kompura käy ja solenoidit aukeaa. Kytkimestä alas niin pelkät solenoidit aukeaa. Vaihtoehtona uusi level sensori ja control module $300+