Ilmastoinnin kestävyys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja olds 350, 4.8.2003.

  1. olds 350

    olds 350 1st gear

    Vetäsimpä virrat kompuralle akusta ja katkaisijan kabiiniin ja hyvin toimii, mutta kuinka kauan uskallan pitää kompuraa käynnissä yhtäjaksosesti? Kasvaako paine liiaksi vai onko painekytkin vielä mukana, vaikkei siihen virtaa tulekkaan?
     
  2. jirka

    jirka 1st gear

    Termostaatti jos on kunnossa niin se kyllä katkaisee ennen miinusasteita höyrystimessä ja siten korvaa korkeapaineanturin(jos sellainen on) mutta matalapaineanturi pitäisi olla pelissä. Toinen vaihtoehto on tarkkailla lämpötilaa ja het kun ei kylmää synny tarpeeksi/kuin ennen viet sen tarkistukseen... Mutta omasta mielestä sun kannattaisi laittaa tai laitattaa kaikki anturit ja painekatkaisijat ja termarit kuntoon!!!
     
  3. olds 350

    olds 350 1st gear

    Joo, eräs ilmastointi"asiantuntija" sanoi, ettei pitäisi paineen nousta liiaksi, jos lauhdutusilmaa vain riittää. Tietty laite menee sököksi, jos ilmenee alipainetta (vuoto). Härvilä lopetti toimintansa koneen vaihdon jälkeen. Liekkö jotain johtoja jäänyt kytkemättä, kun "uusi" kone on -68 mallia ja kaikki sähkö- ja tietokone kilkkeet jäi pois käytöstä.
     

Kerro tästä muillekin!