Ilmastointi Wanhaan autoon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Spitfire, 6.6.2012.

  1. jaketin

    jaketin Gearhead

    meinmaan hankkia molemmat. hankin tuohon hemiprojektiin apulaitteita, niin kompura kuuluu niihin. uuden jäähdyttimen meinaan ostaa, vanhaan en juurikaan vakuuta kunnon puolesta..
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead

    Mulla on joutilaana tommoinen Four Seasonin kompura, jos tarttee: http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... cc=1353776

    Uusi käyttämätön, 200€.
    Partsilla vähän yli viis hunttia, tuolta alveineen, postikuluineen ja tulleineen vähän reilut 300. 134a litkuille.
     
  3. jaketin

    jaketin Gearhead

    Hmm, hetken mietiskelen, edullinen on... Mielessä on hankkia march perfomancelta setti telineineen..
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mulla saattais myös olla E36 BMW:n 2.5tds motin kyljessä ollut kompura, sekä saman laitoksen ehjä kenno.. Jotain putkiakin löytyy, sais jonkun yleisen kennon mukaan sen sovitettua?
     
  5. jaketin

    jaketin Gearhead

  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vintage air.com löytyy vaikka T-fordiin. Paljon noita kojelaudan alle tuleviin on tuotiautoissa näkynyt. Suomi-farmariin laitoin kolaroidusta piilojameksta ilmastoinnin. Se oli eka ja vika kerta kun sen tein. Lankkukyljestä suht helppo ottaa kaikki osat kun se oli purkuauto. Mutta niiden asennus.. Nyk käyttis ilman ilmastointia ja pysyy vaikka niita romiksilla onkin. Ei musta enää siihen hommaan. Hermoja sulle kun kasaat omasi.
     
  7. fmila

    fmila Gearhead


    Laitoin Sulle yv:n. Meidän tallilta löytyy 6,1 Hempan ilmastoinnin tavaroita sopivasti. Jos vaikka sopivat sun projektiin.

    t.AM
     
  8. Hai

    Hai Double Gearhead

    Vitage Airilta löytyy Jakettimen projektiin vaikka koko lämppärin kotelo kennoineen ja sähköisllä ohjauksella. Niiltä löytyy myös kondensseri kennot B-koppaan.

    Tuota tarjottua Four seasonsin kompuraa en vältsyy jälkiasennus keikkaan ottaisi, koska sen portit ei ole ihan sitä yleisintä mallia ja kaipaavat jotkut adapterit, ettää pääsee letkuihin liittymään.
     
  9. jaketin

    jaketin Gearhead

    Heipparallaa kaikille. Olen tietoinen vintageairin ja oli joku muukin valmistaja/myyjä, nyt en just tällä hetkellä nimeä muista. Hienot systeemithän ne ovat, mutta jos rikastun, niin.. Tämä mun projekti on ikuinen ja tässä tutkiskelen vaihtoehtoja. Tuo mainitsemani kitti tuli eteeni tutkiessani muita juttuja. Oleellisinta on tässä tuo hintapolitiikka ja lompakko, joka sanelee säännöt aika tarkasti. Alkuperäistä systeemiä en ole korjaamassa ja uudenkaan systeemin ei tarvitse olla alkuperäinen, koska olen tekemässä muutoksia muutenkin (tärvelemässä) Tuleva HEMI projekti tuntuu vievän tuota rahaa ihan kiitettävästi, vaikka kone onkin jo hankittuna. Varsinkin noiden apulaitteiden kohdalla, kun ei ole vielä ainuttakaan. Marchin järjestelmä houkuttaa, koska hinnassa on kaikki laitteet ja telineet mukana. Tottakait katselen, etttä mitä ympärillä tarjotaan :) tiedättehän tämän, että budejtilla mennään... :/
     
  10. jaketin

    jaketin Gearhead


    Hmm, mietinpä asioita ja otanpa yhteyttä :)
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

  12. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Meillä on useita erilaisia höyrystin/puhallinpaketteja tarjolla, sekä tietysti kuivaimia ja letkuja/liittimiä yms.
     
  13. sbf

    sbf Gearhead

    Mites toimii nbr kumiset o-renkaat isceon49 kanssa?
    Vai tartteeko hommata viton tai jonkun muunlaiset?
    Täytätin vanhan r12 järjestelmän tolla ja tehtiin vakuumitesti mutta jostain se silti vuotaa, niin noita normaaleja o-renkaita olis omassa hyllyssä.
     
  14. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Tuskin tiivisteistä tulee, mikä auto ?
     
  15. jaketin

    jaketin Gearhead

  16. Hai

    Hai Double Gearhead

    Mun mielestä KAHA myy jotain vastaavan tyyppisiä työkonevalmistajille/auton varustajille.
     
  17. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Kahalta ei saa kuin tiliasiakas.
    Esim meiltä löytyy useita eri vaihtoehtoja...
     
  18. Hai

    Hai Double Gearhead

    Voi jakettimen työpaikkalla olla asiakasnumero tuonnekkin?
     
  19. jaketin

    jaketin Gearhead

    Laitettu sibelle viestiä yksityisesti...
     

Kerro tästä muillekin!