Ilmastointilaitteen täyttöä Helsingin alueella?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja -ari p-, 21.5.2007.

  1. -ari p-

    -ari p- 1st gear

    Kyseessä 91 GMC Suburban ja tietysti vanhaa kaasua pitäisi löytyä. Huhuja liikkuu että jossain tuota vanhaa kaasua olisi ja täytön saisi noin 100 euroon mutta missä? Vai kannattaako uutta kaasua tarjota vanhan tilalle? Jostain kuullut että pitäisi mennä silläkin mutta vuotaa nopeammin ulos eli noin vuoden verran pärjäisi ja taas pitäisi täyttää?

    Tällä hetkellä sen verran kaasua että auton saa kylmäksi mutta erittäin hitaasti.
     
  2. sibe70

    sibe70 Gearhead

    ei uusia vaan korvaava aine niin pysyy. eli rs-24 tai isceon 49.
    Maksaa sen suurinpiirtein saman.
    uudet tosiaan suotaa läpi letkuista ja jos freonia löytyy se on todennäköisesti talteenotettua joka on ollut väärällä öljyllä autolle.
    eli sitä korvaavaa niin ei tarvi kuin täytättää ja lisätä öljyä,siis jos laite pitää typen.
     
  3. Tupperware

    Tupperware 3rd gear

    Eikös isceon 49:kin ole kiellettyjen aineiden listalla tätä nykyä??
     
  4. -ari p-

    -ari p- 1st gear

    Kiitoksia neuvoista mutta löysinkin "kitin" jolla pystyi täyttämään itse ilmastoinnin ja näyttäisi toimivan :p
     
  5. jalavapony

    jalavapony 1st gear

    samaa tietoa etsiskelen. Eli missä helsingissä on asiantuntevaa palvelua
    auton ilmastointiasioissa jotka ei säikähdä jenkkiautoja...
     
  6. gmc63

    gmc63 1st gear

    Ainaki roihupellon teollisuusalueella on sellainen ku PELLEN PAJA firma joka tekee odottaessa täyttöjä erikoistunut AC laitteisiin (auto) 8)
     
  7. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Pellen Paja on ihan ok. Kyllä sitä Isceon 49:ä vielä saa käyttää.
     
  8. timotn

    timotn 1st gear

    Missäs moisia ti "kittejä" myydään?

    Timppa
     
  9. sibe70

    sibe70 Gearhead

    kuulostaa hyvältä,mistä näkee aine määrän ?
     
  10. kane

    kane 1st gear

    Uudenmaan Autovarustelussa (Malminkartano) olen käyttänyt aikanaan paria Chevyä täytössä. PAO öljy + 134a on laitettu, ei tiivareita vaihdettu ja silti on toiminut useamman vuoden moitteetta :p

    t.kane
     
  11. Beenari

    Beenari 3rd gear

    Komppaan kaveria. Asiallinen ja nopea palvelu. Tai siis nopea ja nopea, maineensa takia saatat joutua odottamaan jokusen päivän ennenkuin ottavat autosi työn alle. Ja ainakin minulle ovat soittaneet joka kerta jos on ollut jotakin lisätöitä tai osia rikki ja kysyneet luvan niihin. Jopa parin kympin osan vaihdon takia soittivat ja kysyivät luvan.
     
  12. Fargo

    Fargo Gearhead

    Minä täyttelen noita eli laitteet löytyy. Espoossa olen ja jenkkejä mielelläni adjustelen.
    Mutta aineita ei ole kuin uusi R134 ja sillä pitää toimeen minun tuleman. Jokusia on muuteltu uusille aineille ja toimimaan saatukin.
     
  13. 1495

    1495 1st gear

    Espoo?

    Missä päin ja millaisella aikataululla?
     
  14. Fargo

    Fargo Gearhead

    YV laitettu
     

Kerro tästä muillekin!