Impala ohjauskulmien säätö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja pimpula, 31.5.2017.

  1. pimpula

    pimpula 1st gear

    kyselisin Impalan vm-70 pyörän ohjauskulmien säätö arvoja.vakio kalikat paikallaan ei mitään rata arvoja vaan perus kruisailuun sopivia.netti tulvii erillaisia arvoja mutt onko joku ruuvaillu jo järkevät arvot että Ois hyvä ajaa eikä kumit sulas alle etuakselistoon
    Caster?
    Camber?
    toe?
     
  2. dr.drunkenstain

    dr.drunkenstain 1st gear

    Itsellä oli keväällä ongelma kun uudet renkaat kului alla tonnissa aivan käyttökelvottomaksi.
    Paikallisessa ford ja subaru merkki korjaamossa kävin 67:aan säädättämässä, arvoiksi pistettiin tietokoneelta löytyvät 87 capricen arvot, hyvin toimii noillakin eikä renkaat tosiaan sula (tai edes kulu poikkuksellisesti)
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei mee pahasti pieleen, jos laitat camberin lähelle nollaa, casteria taaksepäin vaikka niin paljon ku saa ja aurausta muutaman millin.
     
  4. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Muistelisin että 67skaan ois ollu camberi nollaan ja aurausta 6(?!) Milliä :eek:

    Mutta ei tosiaan kyllä vaadi noin paljoa aurausta että edellä mainittu capricen arvoihin säädättäminen on varmasti hyvin lähellä. Ja casteria saa tosiaan olla ihan reilusti niin rauhoittaa maantiekäytöstä. Näissä kun harvemmin tulee "lada-efektiä" vastaan että menisi ohjaus liian jäykäksi kääntää :D
     

Kerro tästä muillekin!