Imperial Le Baron 4d ht 1963

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja jn79, 18.2.2007.

  1. jn79

    jn79 3rd gear

    Mahtaako kellään olla tietoa montako kyseistä autoa on Suomessa?Itse tiedän yhden,tekniikkana 413cid ja nappiautomaatti.
     
  2. Simo

    Simo 1st gear

    Kaksi on tiedossa, molemmat vaikuttaneet pääkaupunki seudulla. Ainakin toinen on suomiauto.

    Kaikissa '62 Imperialeissa oli koneena 413 .
     
  3. jn79

    jn79 3rd gear

    Tämä mikä on mulla tiedossa on huhujen mukaan tuotu Suomeen joskus 80-luvun lopulla.Väriltään metallihopea.
     
  4. hameei-3

    hameei-3 1st gear

    1962 imperial

    Meiltä löytyy -62 lebaron,lisäksi varaosina-62 custom ja vielä vuotta uudempi crown.
     
  5. slantman

    slantman 3rd gear

    isällä rojektina -62 crown 4dht
     
  6. Simo

    Simo 1st gear

    No löytyyhän täältä niitä Imperiaalejakin :)

    Kuuskakkonen taitaa olla yleisin Imperial vuosimalli Suomessa, mm. 2d ht Imperialeja (ei LeBaron) on maassa eniten juuri kuuskakkosena.

    Tiedettyjen 62 LeBaronien valmistenumeron loppuosat ovat
    -xx77 ja toisen -xx17
    LeBaronia sai vain 4d ht:nä ja niissä on pienempi takaikkuna kuin muissa malleissa.
     
  7. jn79

    jn79 3rd gear

    Korjaus otsikon auton vuosimalliin,se onkin ´63,olin kuullut siitä puhuttavan aina kuuskakkosena koska papereissa vuosimalli on ´62.Näin auton keväällä myös takaa ja silloin selvisi vuosimalli,takaapäinhän se on erilainen kuin ´62 mutta keulasta käsittääkseni sama.
     
  8. Simo

    Simo 1st gear

    Kuuskolmonen onkin harvinaisempi vuosikerta Suomessa. Mutta kyllä niitäkin löytyy, ainakin yksittäiset kappaleet, eri korimalleista avoa myöten. Tosin LeBaronista en muista ennen havaintoa kuulleeni.
     
  9. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Siilinjärven tienoilla oli (tai on todennäköisesti vieläkin) eräällä veljessarjalla kullanvärinen -63 Imperial 4d HT seisomassa. Olivat tuoneen uustuontina noin 15 vuotta sitten eikä autoa lie vieläkään rekisteröity Suomeen. Itse en sitä koskaan nähnyt mutta kyllä sillä kuulemma käytiin siirtokilvillä Pöljän Viitostuvalla oluella. Ja poistuttiin gummi laulaen. Jututin viimeksi 90-luvun loppupuolella omistajia ja ainakin silloin auto seisoi ulkona. Eikä ollut myynnissä.
     
  10. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  11. jn79

    jn79 3rd gear

    Tarkoitatko kenties tuota joka on viimeisessä kuvassa?
    http://www.nettiauto.com/chrysler/imperial/2475607
     
  12. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Luulisi olevan saman, paikkakunta ja väri täsmäävät. Mutta kuten sanottu, koskaan en autoa nähnyt. Jos (ja kun) tuo on se yksilö niin olisin muuten luullut huonomman näköiseksi...
     
  13. jn79

    jn79 3rd gear

    Mahtaako noita -63 le baroneja sitten olla tässä maassa muita kuin se hopea josta mainitsin aikasemmin tässä topicissa?Muuten,voiskohan tuota otsikkoa muokata sen verran että muuttais vuosimalliksi 1963,kun se tuli laitettua väärin silloin..
     
  14. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Klikkaat aloittamasi viestiketjun ensimmäisen viestisi "Muokkaa" nappia. Avautuvalta tekstinsyöttösivulta muutat otsikkoa otsikkoriviltä.

    Tai jos kysyit muiden mielipidettä muuttamisesta niin ihan sama mulle :D
     
  15. jn79

    jn79 3rd gear

    Katos vaan en heti hokannu tota hommaa..Elikkäs otsikkoa on nyt sitten muokattu.
     

Kerro tästä muillekin!