Imperialeista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BigBlockHead, 5.6.2011.

  1. v-v

    v-v Gearhead

    Taitaa olla muuten sama imperial tuossa naapurissa nytten. Senhän pitäs olla Suomi peli??? Outokumpu oy edustus auto
     
  2. EldoMan

    EldoMan 1st gear

    Joensuun American Car Show 22.5. 2010. Hieno 4dr HT Imperial, omistaja erittäin mukava useiden autojen kaveri Lieksan suunnalta.

    [​IMG]

    1972 Cadillac Eldorado Convertible
    1976 Chrysler New Yorker Brougham
    1991 Pontiac Firebird
    1995 Mercedes-Benz S600
     
    Muokattu: 3.11.2016
    tinareki tykkää tästä.
  3. 69

    69 Gearhead

    Meidän Impperiaali
    [​IMG] [​IMG]
     
  4. asunta

    asunta 1st gear

    Mulla oli pitkään parikin -62 Crown 2d hardtopia. Menivät sit yhden välikäden kautta Virroille Jaakkolan Hannulle, ja nyt toi on ainakin toisen myynyt. 1010 kpl valmistettu, ettei todellakaan tusina-auto. Kuviakin niistä ois, mutten osaa tänne laittaa.
     
  5. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Ne on varmaan nämä?

    [​IMG]
     
    KajS tykkää tästä.
  6. asunta

    asunta 1st gear

    Jep. Entiseni siinä. Eivät tosin mun aikana olleet noin kisahenkisiä, vaikka kovaa kulkivatkin. Toinen oli mulla talviautonakin, eikä sellaista pakkasta ettei het ois ilman kikkailuja käynnistynyt, ja lämpimin auto mitä koskaan ollut. Silloin mulla oli Suomessa tiedossa noiden lisäksi pari museorekisteröityä ja pari lievää projektia, sekä yks "karvalakkimalli" Custom 2d ht, joka ilmeisesti myytiin ulkomaille. Tais noita enempikin olla, eli harvinaisuuteensa suhteutettuna melkoinen määrä näin pieneen maahan.
     
    69 tykkää tästä.
  7. JaakkoMalakias

    JaakkoMalakias 1st gear

    Tuo JLC-4 kilpinen muutti viime torstaina Loimaalle ja maanantaina leimattu. Talvella saakin pohtia, että miten ton kaamean mattamustan saisi pois ja vanhaa pintaa alta esiin. Saas nähdä :rotfl:
     
    Muokattu: 11.10.2018
    KajS tykkää tästä.
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Karua. Eilen bongattu Facesta.
    [​IMG]
     
  9. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Huhhuh.
     
  10. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Karua, indeed. Outoa tuhoa tehty osalle autoista. Etualalla "liiskattuja" kattoja.
    Jos kuka sattuisi olemaan lähistöllä, kannattaisi checkata tuo paikka.
    On siellä vielä ehyen näköisiäkin autoja ja takuulla valtavasti tekniikkaa ja varaosia.
    [​IMG]
     
  11. Kartsa67

    Kartsa67 3rd gear

    Tämän on pakko olla kaverini -61 LeBaron, se seisoi "jonkin aikaa" siinä Tuusulantien varrella olevan kerrostalon parkkipaikalla. Auto on edelleen samalla omistajalla ja auto seisoo suurimman osan ajastaan tallin sisäpuolella, tosin tänä vuonna on pientä aktivoitumista ollut havaittavissa ja auton on voinut bongata useammastakin tapahtumasta pk-seudulla. MR peli ja teknisesti erittäin hyvässä kunnossa, puskurit ja maali vaatisi vähän huomiota.
     
  12. Hienoa että tallessa kuitenkin.

    Mun 61:nen meni Ruotsiin pari vuotta sitten
     

Kerro tästä muillekin!