Imusarjan lämpökanavan tukkiminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 3964, 12.1.2020.

  1. 3964

    3964 3rd gear

    Onko joku kitti/muu aine joka toimisi kanavan tukkimisessa?

    Alumiini sarja kyseessä.
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Mun edelin alusarjan kanavaan hitsattiin paksusta alumiinista palat tukkeeksi. Noin 500 km ajelin ja ainakin vielä toimii.
     
  3. 3964

    3964 3rd gear

    Hitsaaminen on varmaan paras konsti,mutta nyt kysyin vaihtoehto menetelmää.
     
  4. xarper

    xarper Gearhead

    Kemiallinen metalli toimii niin kauan kun pintaan ei tuu mitään vikaa. Mulla oli kemiallisella metallilla tukittuna noi kanavat koko kesän, syksyllä sit porasin niihin pienet reiät talvee varten ni ei ollu keväällä enää mitään jälellä kitistä siellä.
    Toi on ainut mikä on mulla tähän asti kestänyt koko kesän, on tullut kokeiltua pakoputkitahnoja karhunvillalla yms millä lie kaikella, mikään ei toiminut.
     
  5. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Mä oon vaan leikannu niihin kiilamaisen palan alsasta ja niujinu sen sinne kanavaan. Jos tuli virhearvio eikä saakaan sitä sinne kokonaan survottuu ni hioo ylimääräset veke.
     
    Seevu, Volvo_5.7, 68corvette ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!