Indyn kannet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja fury69, 16.9.2007.

  1. fury69

    fury69 Gearhead

    onko kellään kokemuksia moparin pikkulohkon kans?
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei oo täällä pikkulohkon Indyjä just näkynyt. Niillähän on tarjolla muutamia eri versioita, ns. "Indybockit", jotka on Edelbrockin RPM kannet siirretyllä työntötangon paikalla, eikä oo oikeestaan just sen kummemmat kun RPM:tkään. Ja sitte Indyn omat, vanhoihin Batteneihin löyhästi perustuvat 360-1 kannet. Niitä pidetään tällä hetkellä parhaina yleisesti saatavilla olevina rallikansina 59 asteen nostajakulmilla oleviin lohkoihin. Niitä on tarjolla eri kokoisina erilaisilla CNC porttauksilla, ja vaatimiensa erikoisosian takia kannattaa ostaa täydellisenä pakettina, sekä sijoittaa myös tohon porttaukseen. Ite ottaisin ne joltain toiselta toimittajalta kuin Indyltä, Shadydell speedshoppia on paha pikkulohko mopsin kansiasioissa ohittaa. http://www.shadydellspeedshop.com/
     
  3. fury69

    fury69 Gearhead

    käykö noi indyn 360-1 kannet moparin 406 short blockin kans?
     
  4. mopster

    mopster Gearhead

    Käyhän ne mutta ei mun mielestä mikään viisas yhdistelmä. Noi kannet on tarkotettu raakaan tehon tuottoon kun taas toi short block ei. Se on perus kamoilla kasattu ja liian matalapuristeisilla männillä. Jotkut edelbrockit kuulostas järkevämmältä ton alakerran kanssa. Indyjen kanssa mielummin kunnon osilla tehty alakerta ja puristusta 11:1 tai enemmän.
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, hyvät moottorit on paketteja, joidenka osien pitää työskennellä yhteen. Ei Pro Stock kannet oo hyvä vaihtoehto painavan trukin moottoriin, vaikka "parhaat" kannet oliskin. Tosta alakerrasta loppuu löyly ja kestävyys, ennenkuin ollaan tollasen yläkerran omimmalla alueella.
     

Kerro tästä muillekin!