irtovalkosivut ja mistä??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja rakkari, 19.11.2011.

  1. rakkari

    rakkari 3rd gear

    kun ei varaa nyt aitojakaan valkeesivuja ostaa niin mistä sais noita irtosivuja ostella..? :)
     
  2. vuutainen

    vuutainen 1st gear

  3. VX4/90

    VX4/90 Gearhead

    Samasta paikasta tilasin miekin ja pari sataa kilsaa oon kerenny ajamaan. Ovat muuten hyvät mutta yks repsottaa pikkasen, tämäkin tosin oma asennus moka.
     
  4. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

    eikös noissa irtov-sivuissa oo semmonen ilmiö vyörenkaan kanssa että ne syö ja kalvaa renkaan kylkee ajan kanssa??
     
  5. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Ainakin mulla ne teki juurikin niin aikoinaan, oli jo yhden kesän ajeluiden jälkeen melkoset pykälät syöny renkaan kylkiin. Lisäksi ne pitivät tympeän kuulosta vikinää.
     
  6. Lassi

    Lassi Gearhead

    Mie liimaisin muutamista kohdista nuo renkaaseen. Vaikka semmosta ei kai sais missään nimessä tehdä.
     
  7. rakkari

    rakkari 3rd gear

    saiskohan näitä täältä suomesta ostaa jostain..? :-?
     
  8. rakkari

    rakkari 3rd gear

    täh häh :-?
     
  9. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Kuis ois täältä? http://www.suomenyritykset.fi/Mooneyes Finland/11396526/

    Itsellä oli moonilta ostetut irtovalkosivut. Nappasin pois kun ei ois sopinut auton tyyliin. Jonkun verran ne söi rengasta. Piti aika ajoin muistaa suhauttaa silikonia väliin, mukamas ei sen perästä niin paljoa syönyt sitä rengasta?
     
  10. rakkari

    rakkari 3rd gear

    tuntuu olevan loppu useesta paikasta kun olen kyselly.. :(
     
  11. sbf

    sbf Gearhead

    Muistaakseni tarmin oy:stä saa ostaa white tire paint nimistä maalia joka soveltuu juuri valkosivujen tekoon.
    et siinä olis yksi vaihtoehto.
     
  12. T5

    T5 Gearhead

    Ja google antoi seuraavan linkin
     
  13. menu*

    menu* Gearhead

    Auliz.fi kaupassa ainakin näkyi jotain kokoja (ei ihan halvimmalla kyllä)
     
  14. kotr

    kotr 3rd gear

    kokeeksi tilasin tuota maalia.Laitanpa sitte infoa tänne,ku oon viisaampi.
     
  15. tequila

    tequila Gearhead

    Moro. Miulla olisi yhdet erittäin vähän käytetyt 15" irtovalkosivut jos kiinnostaa...
    Voisin ne vaikka 20€ myydä ku on tää jouluaikakin :D
     
  16. kotr

    kotr 3rd gear

    Tuttava oli kokeillu tuota maalia huonolla menestyksellä..Kumit oli kylläki ollu ihan uudet ja puhdistus/karhennus tekniikka ehkä huonohko...maali kupruili irti...irtosivut tuli niistäki :D tosi joustavan olosia ne repaleet oli!!
     
  17. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Onko kukaan kokeillut esim. valkosella Sikaflexillä "maalata" valkosivua? Melko paksua taikinaa leipoa kyllä mutta saiskohan siedettävän jäljen?
    Saattaisi jopa pysyä kunhan putsaa renkaan kunnolla...? :-?
     
  18. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mulla oli pinkissa liekitetyssä kuplassa joskus öööh.. 80 -luvun lopulla irtovalkosivut.. muistaakseni lepatti aikalailla. Taisin ostaa ne hotcarssista..
     
  19. JKF

    JKF Gearhead

  20. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

Kerro tästä muillekin!