"Iso Atlas"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Rubberduck, 24.4.2003.

  1. dart -66

    dart -66 Gearhead

    öh... siis jos Tanarissa on Haynesin korjausoppaan mukaan Salisbury type B niin kyseessä on.... perä?
    Ei muutes kun on yx 2.0 farmari-Tanen kemppi-lukollinen axeli 8" jarruilla (vm 74-75)
    ja olen hukkaamassa sitä tarpeettomana.
     
  2. OpaS

    OpaS Gearhead

    No se Salisbury type B Taunuksen korjausoppaassa on iso Atlas.

    Caprin akseleita mä en osaa hinnoitella. :smile:
     
  3. poikelin

    poikelin Gearhead

    Lukoton atlas MkI capriin n 100-150e. Lukollinen sitten n1000e nipussa.
     
  4. hyde

    hyde Gearhead

    Nyt on ihan pakko kysyä, kun on Ford tie-
    täjiä mukana,että mikäs perä mun P100-pick-up
    :ssa mahtaa olla.Ostin läpiruostuneen perän takaluukun tilalle uuden,ja myyjä kertoi että
    kyseessä on sama perä kun Taunuksen iso perä?
    Puretaan taaksepäin,luukku 10 pultilla kiinni
    Lisäksi 'ilmanotto' piippu on juotettu peräluukkuun ylös oikealle.Muuta juuri osaa
    kertoa,paitsi tietysti on jäykkä akseli.
     
  5. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Minun tietojen mukaan se on juurikin sama akseli kuin taunuksen iso-Atlas.
     
  6. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    kyllä ainakin vanhakoppa esco oli heavy duty optionilla varustettu iso atlaksella, kaverilla on juuri semmonen. 1300 kenttiläinen ja iso atlas. on ollut samassa perheessä uudesta, ja ei oo vaihdettu. ja se jätkä on ihan esco hullu, niin se kyllä tietää.
     

Kerro tästä muillekin!