Isolohko Valiantin jarrut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja ajamy, 4.9.2016.

  1. ajamy

    ajamy 3rd gear

    Miten olette toteuttanu isolohko valiantin pääjarrusylinterin?
    Itellä venttiilikoppa on niin korkealla ettei omalle paikalle mahdu sylinteri.
    Tällä hetkellä on paikallaan ns chargerin korottava/nivelletty tehostin/sylinteri paketti, mutta sekin piti laittaa vähän väärään asentoon jotta mahtui paikalleen. Tämän seurauksena poljin ei palauta kunnolla ja toisekseen eipä motissa taida paljoa alipainetta olla, eli ilman tehostinta vois olla parempi.

    Ps. ostetaan koko paketti jos löytyy, polkimesta lähtien (autom. levy/rumpu)
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    http://www.manciniracing.com/ofmascylad.html


    Kaveri kun teki Dusterin Hemillä joskus nakkisodan jälkeen, siinä oli orggiskoppien kanssa -68 Dartista evakuoitu pikkutehostin (7"?) omalla korottavalla jalalla ja omalla 2-piirisellä pääsylkällä. Saattoi olla, että pakettia oli vielä siirretty jhieman ylös/ulospäin...
     
  3. signet

    signet Gearhead

    Tästä hyvä muisto,kun myin tähän autoon kutosen palkin aihioksi,josta kaveri rakensi hemille sopivan palkin...Veekasissa kun auto esiteltiin,niin siinä todettiin että hemiä varten hankittiin sille sopiva etupalkki...RIP Änkkäri...
     

Kerro tästä muillekin!