isommat kumit Duallyyn

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja weard_racing, 4.4.2010.

  1. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Elikkäs kuinkahan leveät kumit tollasee chevyn 3500 duallyyn saa taakse mahtumaan ilman että kumit hinkkaa toisiinsa kiinni? nyt on alla 235/85 r16 ja tekis mieli vähän leveämpiä. esim 255/85 tai 265/75.
    Ja ihan noille vakio vanteille olis tarkotus laittaa.
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Ei taida 245:sta leveämpi mennä... Silloinkin takarenkaat on jo tosi lähellä toisiaan.
     
  3. CC

    CC 1st gear

    mulla 96 duallyssa 255/85/16 mudterrainit,takana paripyörien välissä 6mm kiekot eikä ota kiinni toisiinsa.
    miinuksia on et kromikapselin kiinnitys levy ei sit enää mahdu ku loppuu jengat.
    Eteen jos ei korotettu joutunee tekemään tilaa puskurin päästä ja kaaren alaosasta.
    mulla 3" korin nosto ja ottaa muoveihin kiinni jossain kunnon joustoissa kääntäessä.
     
  4. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    no perkeles.. mistähän sais sitte uusia vanteita isommalla ET luvulla et sais kumeja kauemmaksi
     
  5. pantera

    pantera Double Gearhead

    Jotkut blingit on pienemmällä backspacingilla. esim mulla on Ultran kromialut joissa etu ja takavanteet on eri offseteillä.
    Takimmaiset tulee tuumanverran ulommaks kuin orkkispeltivanteet.
     
  6. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Mistähän niitä vois saada ja kuinkahan helvetisti maksaa??
     
  7. pantera

    pantera Double Gearhead

    sait yyveetä
     
  8. SamiL

    SamiL Gearhead

    Voin ostaa sinulta sitten ne 235/85:t pois naurettavan halvalla jos niillä jotakin tekee... :wink:
     
  9. vesaku

    vesaku 3rd gear

    Västeråsissa näin kolme vuotta sitten makeen duallyn jossa oli paripyörät muutettu yksittäisiksi pyöriksi leveys varmaan jotain 400-500mm en käynny kattomassa miten leveat mutta riittävät , olimme yhdellä syrjäisellä leirintäalueella, porukka oli liikenteessä puoliperävaunu asuntovaunulla ja saksan kilvissä oli .
    Suhteellisen komea yhdistelmä.
    Suosittelisin sellaista vaihtoehtoa!!!!Renkaat ja vaunu :lol:
     
  10. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Löytyiskö keneltäkään 19" , 8-pulttisia peltivanteita duallyyn? Ns."Fritot". Noita on ollut alkuperäisasennuksena isoissa step vaneissa ja motor homeissa.
     
  11. Pertura

    Pertura Gearhead

    Vai tarkoitatko 19.5" vanteita? Niitä löytyy ainakin Ricksonilta
     
  12. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Joo, siis 19,5" vanteitahan minä tarkoitin. Onko kellään kokemuksia käytössä?
     

Kerro tästä muillekin!