ja monitori on kuolassa...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja triniemi, 9.11.2003.

  1. triniemi

    triniemi Gearhead

  2. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Kyllä talvi vierähtää mukavasti kuunnellessa.
     
  3. amalo

    amalo Gearhead

  4. makke

    makke 1st gear

  5. tomimk

    tomimk 1st gear

    Mietin ennen linkin aukaisua että minkälaiset vanteet voisivat muka säväyttää sopimattomuudellaan?

    Toi oli kyllä kamala!
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Toi ei ole edes kamala, jotain aivan sanoin kuvaamatonta....
     
  7. HerkkuJerkku

    HerkkuJerkku Gearhead

    Mietin että täällä liioitellaan niitä vanteita, mutta noi ovat aivan hirveät! ei helvata. Pitäisi ajatella vähän autonkin tunteita.
     
  8. makke

    makke 1st gear

  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Öhööm, kuin fillarin pyörät autossa. Ei sovi silmiin, ei. :evil:
     
  10. pöppe

    pöppe Gearhead

    ei lähe pyörittää, mikä soitin?
     
  11. makke

    makke 1st gear

    Kuvathan varmaan näkyy? Nuo äänitiedostot toistuu ainakin Real One Playerilla.
     
  12. Otto

    Otto Gearhead

    No pitipä vielä nähdä tämmönen tuunattu Tsalentseri. Olishan noi vanteet voinu ottaa vaikka jostain hevoskärryistä, olis ainakin samaa kokoluokkaa halkaisijaltaan... :grin: Onneksi täällä pohjolan perukoilla on tuning "harrastajat" ja oikeat harrastajat vielä eri leireissä... Mutta eikös V8-aviisissa ollu joskus muuan avo-Föniäkki vaaleankeltaisella maalilla, siis myös puskurit, ja isot tuuninki-vanteet? Leirit yhdistyy..? Njää... Eipä taida olla huolta?
     
  13. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Olen nähnyt traktoreissa vastaavan kokoisia takavanteita!
     
  14. KajS

    KajS Gearhead

    Viis me maalaiset vanteista...

    Mun poika, 10v, rakentaa pienoismallikerhossa tuollaista ylärivin 1964 Fairlane Thunderboltia.

    http://www.musclecarcalendar.com/Thunde ... erbolt.htm

    Pakosarjojen asennus oli kuulemma yhtä haastavaa kuin oikeassa elemässä :grin: :grin:

    Pojan Thunderboltista tulee punainen, peltivanteilla ja automaatilla.
     
  15. coroNet

    coroNet Gearhead

    Noi on kyllä aivan hirveen näköset kärrynpyörät. Miksi?
     
  16. triniemi

    triniemi Gearhead

  17. JouniK

    JouniK Gearhead

    Kyllä on pakko sanoa, että on tosi hienot vanteet! No ehkä pari tuumaa liikaa halkaisijassa mutta ei enempää.
     
  18. Vämpylä

    Vämpylä 1st gear

    Kyllä niitä tuumia on liikaa ainakin 5. Noi takavanteet on varmaa jotkut 22"... :sad:

    Korkeintaan 17 tuumasina noi voisi olla kyllä ihan nätit... Ja muutenhan itse auto on varsin herkku.
     
  19. makke

    makke 1st gear

    Mun miesestä itse vannemalli on ihan ok, mutta koko persxxtä!
    Sivujen mukaan näyttelyvoittaja yms., tuskin euroopassa pärjäisi?
    Mun mielestä tuossa on vaan ylitetty hyvän maun raja, that's it!
     
  20. JouniK

    JouniK Gearhead

    Tarkenna Makke, että sun hyvän makus raja :wink: :wink: :wink:
     

Kerro tästä muillekin!