Jälkiasennusvakkari?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja dean66, 14.10.2024.

1. dean66

dean66 Gearhead

Kellään kokemuksia tuollaisista? Aftermarket cruise control tarjoilee aika monenlaisia vaihtoehtoja kuuklessa. Olisi mieluisa lisä vanhempaan harrasteautoon… jos oot asentanu tuommosen tai jos sinun autossa on joku tuommonen, niin kokemukset kiinnostaa

2. Riku Rotten

Riku Rotten Gearhead

Mulla oli 1. kopan manuaali Lagunassa jälkiasennusvakkari. Merkistä ei muistikuvaa. Se oli huono, ei menny tasaisesti. Toi siis jotain 15-20 v sitten. Toivottavasti ovat kehittyneet siitä.

3. aric-z

aric-z Gearhead

dean66 tykkää tästä.
  4. Slant Sickness

Slant Sickness Double Gearhead

Mä asensin ehkä noin 35 vuotta sitten Autoliitosta ostamani tarvikevakionopeussäätimen Coronettiin. Magneetit laitoin kardaaniin nopeusanturiksi. Servonsa käyttövoiman se teki itse moottorin alipaineesta. Suoraan paketista oli kuin villiori. Kiihdytteli ja hidasteli miten sattui, eikä sen säätimillä saanut mainittavaa apua asiaan. Vipusuhteita mulkkaamalla ja jotakin mä sille alipainelinjallekin tein, ehkä kuristuksen, laite rauhoittui ja lopulta se oli niin hyvä, että saatoin kääntää automaatin kepistä 1-2-D-2-1 ja jos vaan nopeus oli kaikilla vaihteilla saavutettavissa, se pysyi yllä.

5. Jouni_K

Jouni_K Gearhead

Rostra 250-1223 tuli viitisen vuotta sitten asenneltua moottoripyörään. Hyvin on pelannu, monipuoliset säätömahdollisuudet.

dean66 ja kerkko tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!