Jarru / jousitus osia USA:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Mr_MilleR, 11.11.2009.

  1. Mr_MilleR

    Mr_MilleR Gearhead

    Mitä liikettä olette jenkeissä käyttäneet / suosittelette jarru- ja alustanosien hankintaan. Tarkoitus olisi -72 Chevelleen tilata levyjarrukitti eteen, jouset ja kallistuksenvakaajat, sekä alustan puslia.
     
  2. Sassabian

    Sassabian 1st gear

    Samoin haluisin kuulla mielipiteitä. Olis tarkotus -77 Caminoon hankkia hiukan uutta alustan osaa.
     
  3. CAM67

    CAM67 Gearhead

  4. cam68

    cam68 1st gear

    suosittelen. erittäin hyvää palvelua.. tiedustelevat jopa emaililla että onko varmasti oikeat osat mitä tilaat :eek: ja toimistus sekä rahti oli ainakin 2v sitten nopeaa ja edullista.. 5pv ja paketti oli täällä itäsuomessa kotona vaikka matkaa on tuolta californiasta melkoisesti..
     
  5. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Ei nyt ihan suoraan liity kysymykseen, mutta millaisia kokemuksia on JEGS nimisestä (netti-)kaupasta?
    Minusta sivut ovat sekavat, tilaaminen hankalaa ja haluaisin maksaa osat suomalaisella (omalla) luottokortilla mutta siten että osat toimitettaisiin Jenkkiläiseen osoitteeseen suomeen laivausta varten. Tämä ei tunnu onnistuvan :x
    Muutenkin asiakaspalvelu on hankalaa, ei löydy meiliosoitteita vain jotain helvatin hotline-puhelimia :mad:

    Mites muilla on tilaukset tuolta sujunut, vai onko parempia paikkoja tilata?
    Hintataso Jegsillä on kyllä aika edullinen, onko tää joku "monopolipaikka"?
     
  6. CAM67

    CAM67 Gearhead

    Olen tilannut JEGsiltä tavaraa jonkin verran. (tai oikeammin kaveri on mulle tilaillut jenkkilän osoitteeseen ja maksanut suomalaisella Visalla). Homma on toiminut hyvin.
    Firma hyvin samankaltainen hintatasoltaan kuin SUMMIT.
    http://www.summitracing.com/

    Tossa Jegsin sivuilta yhteystietoja, sekä Googlen hienosti suomentamaa juttua...
    http://www.jegs.com/s/international/int ... al_fi.html

    Contact Information

    Sähköpostiosoite
    overseasorders@jegs.com

    Postiosoite
    JEGS High Performance
    101 JEGS Place
    Delaware, Ohio, USA 43015

    Puhelin
    1-800-345-4545
    1-614-294-5050

    24-h Faksi Lähetä täytetty tilauslomake, maksusi tiedot ja puhelinnumero.
    1-740-362-7017
     
  7. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Kiitos CAM67 :D

    Voisitko ystävällisesti kertoa miten tuo tilaaminen käytännössä tapahtuu.
    Jegsillä on joku saamarin ostoskori-systeemi ja mulle taas sanottiin (suomessa) että sekä kortin omistajan osoitteen että toimitusosoitteen pitää olla sama!??

    Te jotka olette tilanneet Jegsiltä, onko tavara ollut priimaa, vai jotain sekundaa ja miten siellä muuten käytännön hommat/asiakaspalvelu toimii?

    Itse ajattelin tilata ja toimittaa siis osat kaverille jenkkeihin joka laivaa ne suomeen.
    Mutta kun en ymmärrä miten Jegsiltä ylipäätään tilataan ja faksilla en halua lähettää luottokorttini tietoja. Joutuu kumminkin "vääriin käsiin" :-?

    Mutta siis "tilausohjeet" ensikertalaiselle Jegsiltä, kiitos :oops:
     
  8. Vilu_86

    Vilu_86 3rd gear

    Kaikessa yksinkertaisuudessaan toi meni mulla niin, että loin Jegsille asiakas tunnuksen ja aloin mättämään tavaraa ostoskoriin.
    Tunnus luodaan yläpalkin My Account kohdasta ja sieltä toi register. Seuraat vain ohjeita, että mitä tietoja ne haluaa. Jälkeen päin omalle tilille voi lisätä uusia osoitteita, eli laskutus ja toimitus osoitteen voi valita erikseen tilausta tehdessä.
    Kun ostoskorissa on rojut mitkä tunnet tarvitsevasi, avaat ostoskorin ja klikkaat check out painiketta ja täyttelet laskutus ja toimitus tiedot ohjeiden mukaan.

    Tavara oli mulla sitä mitä pitikin ja fedex toi kotiovelle nopeasti ja suht järkevään hintaan. Tuolta meinaan tilata jatkossakin.
     
  9. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    juu, ostanu kans jegsiltä ,jotkut reilusti halvempaa ku summitilla jotkut sit taas kalliimpaa. ja juurikin niin tein et maksoin suomalaisella visalla ja jenkkiosoitteeseen.
     

Kerro tästä muillekin!