Jarrulevyistä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Capri26i, 23.11.2002.

  1. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    mikäs on Ford Scorpion tuuletettujen etulevyjen halkaisija? takalevyt on 9.5" joten kai ne isommat on?

    Entäpä Saabin 900/9000 levyt, mitä kokoa ovat etu-ja takalevyt?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

  3. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    hyvä paikka ja selvitti juu, sieltä en vain löytänyt takalevyjen kokoja.. mistähän niitä löytyis?
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

  5. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    ne tulevat Capriini. Sen verran asiat selvisi että eteen tulee Saab 9000 Turbon 280-milliset jäähdytetyt ja taakse 9000 Turbon takalevyt. Hommassa ei periaatteessa oo mitään ongelmia mutta mitat vaan kiinnostaa tietää enkä malta odottaa viikonlopun yli että pääsen niitä mittailemaan :smile: siksi kyselen..

    edit: ja tuo linkki hoiti homman.. siis eteen 280x23x43 ja taakse 258x9x43 levyt. luulis toppaavan niillä :smile: Kiitoksia vaan Karille!

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Capri2.6i 2002-11-23 19:05 ]</font>
     
  6. seppo

    seppo 1st gear

    Miten jarruprojekti eteneee?

    Mahtuvatko nuo saabin laikat Caprin napoihin ilman sorvia? Mitä satuloita ajattelit käyttää?

    Pitäisi itsekkin päivittää nuo jarrut, kun tulee kutonen nokalle.
     
  7. seppo

    seppo 1st gear

    Miten jarruprojekti eteneee?

    Mahtuvatko nuo saabin laikat Caprin napoihin ilman sorvia? Mitä satuloita ajattelit käyttää?

    Pitäisi itsekkin päivittää nuo jarrut, kun tulee kutonen nokalle.
     
  8. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    no ei tietenkään! :smile: eli joudut sorvaamaan navat pienemmiks että menee levyn sisään. jos taaksekin laitat niin vetarin laipatkin pitää sit sorvata, muistaakseni 139mm mittaan, en voi varmaks sanoo. Satuloina mulla on takana E30 bemarin satulat, ja käsijarru toimii Fiat Unon satuloiden kautta, niissä kun on mekaaninenkin puoli. Nää on mulla sillain kaikki neljä takasatulaa jarruttaa polkimesta ja käsijarru on vaijerilla. Eteen mulla oli tulossa Coswortin satulat, mutta pitää laittaa sittenkin Saabin satulat koska on saabin vanteetkin, ja toi cossun satula osuu vanteeseen ellei laita levityspalaa jarrulevyn ja vanteen väliin(jotka on siis laittomia). eli vähän tollanen sekasikiö malli, mutta pitäisi sen noilla jarruilla pysähtyä ihan tarpeeksi hyvin.

    nyt siis kaupan olis hyväkuntoset Cosworth-sierran nelimäntäset satulat suht hyvillä paloilla, lähtevät 150€/pari.
     
  9. capri2

    capri2 1st gear

    No on sulla taka-akselilla melkoinen jarruhelvetti :smile:

    Mitenkäs pösön laikat? esim. MI16 tai SRI (eteen)

    Aika arvokkaat nuo kossun satulat, no thanks!

    t: Seppo
     
  10. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    arvokkat, heh, maksoin ite 200€ ja niil oli sillon ajettu 100tkm. kato lehestä mitä uudet maksaa ja arvioi sit uudenveroisesti toimivien hinta. tuo on itseasiassa ihan hyvä hinta. sanotaanko että jos itse tarvisin niin ostaisin ilomielin tuohon hintaan.

    no emmä helvetistä tiiä, kaks satulaa molemmin puolin ja putket niille +käppäsvaijerit, ei siinä sen kummempaa. noi putket on jaettu yhdestä neljäksi sitä varten tehdyn blokin avulla niin ei tarvi edestä asti vetää neljää putkea taakse.
     
  11. capri2

    capri2 1st gear

    Hei, mä sanoin arvokkaat, en kalliit :smile:

    Bisselle....
     

Kerro tästä muillekin!