Jarrupäivitystä -68 Chargeriin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Harzzza, 22.1.2012.

  1. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    ookkos kysyny studio57.lta sitä billet sylkkyä.....
     
  2. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    ja jos vielä tarvit,niin multa joutais noi rumpujarru kamat....
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Minkä hammastanko -systeemin tilasit? Ollaan tossa yhtä Summitilta ostettua ihmetelty. Muuten ihan hyvä, mutta Pump Steeringiä on luvassa reilusti ja kääntääkin voi jos sattuu olemaan aina jalkapallokenttä kohdalla.
     
  4. Harzzza

    Harzzza 1st gear

    En oo ainakaan löytäny muita vaihtoehtoja kun ton Unisteerin viritelmän...
    Toki siitä on vähä suppeet tiedot, ei kerrota paljo välityksestäkään. Liekö toi bump steer niin paha sit kun tulee hotchkissilta ylätukivarret, vääntösauvat, kallistuksenvakaajat ja reaktiotangot joten käytännös joustovarat jää minimiin...
     
  5. Harzzza

    Harzzza 1st gear

    Kiitti linkistä ! Tuohan sen ratkaisee juu. Helekutin hyvä homma.
     
  6. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    mullon tommonen wilwoodin tandemisylkky
    kannatta ottaa sitte isompi ku tuo linkin 7/8" :wink:
     
  7. Harzzza

    Harzzza 1st gear

    Niin siis kiinni autossa ettei myynnissä ? :D ? Joo tuo Wilwoodin tuotetuki vastaskin sähköpostilla että 7/8 ois sopiva jos on pieni ihminen eikä oo tehostinta. Itekkin meinasin että isompi poraus ehkä parempi mut sit alkaa kaivata alipainepyttyä väliin.. on peloteltu semmostakin että alipainetta ei oiskaan semmoselle riittävästi, mut missäs tapauksessa näin vois käydä..?
     
  8. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    kiinni omassa mutta vain lainassa toisesta omasta harrastevehkeestä ja jos toimii paremmin kuin paikalla ollut valurauta SSBCn sylkky niin ostan samanlaisen tai isommalla sylinterillä tuo on 1" ja epäilen ettei riitä no päivitän 1 1/8" jos pelaa tuolla 1" huonosti

    etupäähän pitää itellekkin päivittää isommat satulat/levyt nyt on jokku valurauta 4 mäntäset ja ku takana isommat levyt ku eessä :eek: ja wilwoodin 4 mäntäset satulat

    mulle mahtunee eteen isokin levy ja satula noiden 15" kans kun on niin kapeet vanteet että levy jää melkein ulkopuolelle 8)
     
  9. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Niin on täälläki toi sylinteri homma edessä sen tulevan hemin takia.
     
  10. hummer1

    hummer1 3rd gear

  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Auton entisenä omistajana ja pahana pussihousuna suosittelen Dr Diffin settiä.

    Olen ostanut lukemattomia kertoja osia Cassilta, eikä ikänä ole tarvinnut pettyä. Myös jälkimarkkinointi ja neuvot ovat aina kohdillaan. Viimeksi sunnuntaina tuli tilattua sieltä kamaa.
     
  12. hummer1

    hummer1 3rd gear

    Millä tavalla olet niitä osia sieltä tänne hoitanut?
    Onko ne lähettänyt suoraan tänne vai?
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Pikkuosat ihan lentorahtina. Isommat sitten tuontiautojen kyydissä.
     
  14. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Mä aattelin askarrella itse, itellä rumpujarrullisen spindlet.

    Eteen ostin 300C SRT8 brembon satulat kun sopivasti sai. Ja 300C levytkin tuntui sopivan rummullisen napaan just eikä melkein, tuli testattua joskus kun käyttis sysleriä reirailin. Ja eiköhän ne adapterit satuloille askarreltua saa.

    Takapää on vielä hiukan auki miten, ja millä osilla toteuttaa. TAi sit hommaa jonkun valmiin kitin. Melkein vaan käyttäisin mieluummin jotain "nykypäivän" orggisosaa kuin aftermarket satuloita.
     
  15. hummer1

    hummer1 3rd gear

Kerro tästä muillekin!