jarrusatulat pikkariin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja jiiz, 13.5.2002.

  1. jiiz

    jiiz Gearhead

    Moi,

    Tietääkö joku kotomaassa paikan, joka myisi jarrusatuloita (uusia tai tehdaskorjattuja) vuoden 80 Chevy Scottsdale pikkariin?

    Kiitos
    jiiz
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Biltemasta löytyy ihme kyllä...tehdas kunnostettuja!eikä maksanu muistaakseen hirveesti!
     
  3. Alexik

    Alexik 1st gear

    Ja eiköpähän noista jenkkivaraosapuljuista pitäs kanssa saada, kun saa sieltä muitakin jarruvaraosia... Ite ostin taakse koko paketin JKL:n American Importilta (p. 014 283060).
    Muiden puljujen nettiosoitteita löytyy:
    Yleistä harrastuksesta -> "Mistä löytyy"- aihe.

    _________________
    Piilottakaa koiranne ja lukitkaa jääkaappinne, sillä minä olen kaupungissa!

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Alexik 2002-05-14 09:03 ]</font>
     
  4. jiiz

    jiiz Gearhead

    Sopiiko kysyä mitä koko paketti maksaa? Rautakumpu tarjoaa uusia jarrusatuloita hintaa 150€/kpl, mutta ne ovat tyhjät.
     
  5. Alexik

    Alexik 1st gear

    Molen ainakin jo aktiivisesti unohtanu, kun oli niin suolanen lasku... :grin:
    Kai se soittamalla eri paikkoihin seleviää...

    Tai sit käyt paikan piällä vaikka Us- Partsilla, niillä on Turussakin pulju.
    http://usparts.locomail.com/index.php
    _________________
    Piilottakaa koiranne ja lukitkaa jääkaappinne, sillä minä olen kaupungissa!

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Alexik 2002-05-14 17:44 ]</font>
     
  6. jiiz

    jiiz Gearhead

    Joo, US Parts on kyllä tuttu hintoja myöten.

    Tilasin satulan http://www.rockauto.comista, maksoi jotain $45 ja sisälsi kaiken tarpeellisen paloja myöten.
     

Kerro tästä muillekin!