Jeep Comanche ja muut lava-jeepit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MercComet, 14.5.2008.

  1. HornetRWB

    HornetRWB Gearhead

    tjoo, kuten Jamant tossa alussa kerkeskin ilmotella multa löytyy yks.

    1985 tehty, 1986 mallinen Jeep Comanche Custom, pelkällä takavedolla, pitkällä lavalla, AMC:n omalla bensa 2.5L ruiskunelosella (jossa enemmän tehoa kun siinä toisessa 1986 vuoden mottovaihtoehdossa eli 2.8L V6:ssa) ja manuaalilla. Bensankulutus seka-ajossa noin 9 l/100km.

    Autosta on pitkä rojektiraportti tuala meitin merkkifoorumissa
    -> http://www.amccf.com

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Ihan uskomattoman luotettava ja lujaa tekoa oleva laitos Comanche on kyllä. Jokapäiväisenä työautona palvelee paremmin kuin mikään tähän hintaluokkaan aiemmin hankittu laite. Osatkin suhteellisen halpoja ja saatavuus käytettynä hyvä (tuo saksantuonti XJ Cherokee kanta tarjoilee käytettynä aika paljon).

    Jenkkilässä on aktiivinen nettifoorumikin:
    http://comancheclub.com
     
  2. Qjet

    Qjet 1st gear

    Nettiautossa myytävänä "täysikokoinen" pikkari . Wagoneerin kylkiäisenä, vai oliko se toista päin?
     
  3. Jeeper

    Jeeper 3rd gear

    Löytyy -91 MJ (valmistusvuosi -89)
    alunperin pitkälavainen 2.1 TD, nykyään 4.5HO + ax-15+ 231/231 doubler, lyhytlavaisen akselivälillä, kierrejouset takanakin ja putkilavalla + 37" rengastus alla.
     
  4. MercComet

    MercComet Gearhead

    Minkäsmoisia takapuskureita ootte noihin omiin laittaneet tilalle? Ryönää lokeroon keräävä ja maatuvaa mallia on tuo alkuperäinen... :lol: Ois aika helppo samanmallinenkin kantikas tehdä tietty, jos innostus tuota enempi laittamaan ajeluiden lisäksi.
     
  5. TINKE

    TINKE 1st gear

    inkkari

    -90 4.0 4x4 AX-5+np231 7ft kaukalo

    H-linnassa
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Re: inkkari

    4.0:ssa pitäis olla AX-15 -laatikko??
     
  7. TINKE

    TINKE 1st gear

    :)

    Ajatus on näköjään sormia nopeampi! :D
     
  8. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Heinolassa edelleen työkäytössä diesel-Comanche
     

Kerro tästä muillekin!