Jeep grand cherokee 3,0crd tankki vuotaa.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Jurrimies, 27.3.2021.

  1. Jurrimies

    Jurrimies 1st gear

    Jeepissä alkanu nafta tulee tankin ulkopuolelle. Auto on vm:2008 kolmen litran CRD. Mite tuon saa nätisti irti ja onko joku tyyppivika?
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    On tyyppivika, ruostuu puhki, kun on rakenteellinen virhe, tehty hylly johon moska kertyy ja takapyörä heittää vettä lisäksi, hyvin muhii... Tankin irroitus vaatii takakardaanin irroituksen takapäästään ja tankki tulee sen pohjapanssarin kanssa alas. Mulla on uutta tankkia hyllyssä, ei oo halpa....
     
    isalmela tykkää tästä.
  3. Aimo Possu

    Aimo Possu 1st gear

    Tyyppivika on. Tankki lähtee nätisti ilman kardaanin irrotusta. Etummainen pultti on hiukan hankalasti kardaanin alla mutta suht mukavasti sinnekin lenkkiavain menee. Eli pultit auki niin tankki tulee pohjapanssarin kanssa alas. Ota ennnen tankin irrotusta sähköliitin auki takaperän yläpuolelta sekä täyttöputken letku ja ilmaputki. Ilmaputki irtoaa vetämällä siitä mötikän kohdalta noin 15cm tankista.Kun tankki on alhaalla niin pumpun laippa irti ja nostat koko pumppuhässäkän johonkin astiaan. Polttoaineletkuja ei tarvitse irrottaa. Itse paikkasin tankin POR 15 säiliönpaikkausaineella. Huolellinen pesu ennen aineen levittämistä on tärkeää hyvän lopputuloksen kannalta. Eihän se varmasti ikuinen ole mut täytyi kokeilla kun uusi on aika suolaisen hintainen. Mitä Jamant sinulla on uuden tankin hinta?
     
  4. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    oman korjasin koritinalla, ensin peltipuhtaaksi, tinat noihin pitsi reikäkohtiin ja maalia ja massaa päälle on kestänyt vielä, jotkut laittaa maailmalla hemin muovitankin näihin joka on edullisempi kuin se peltinen, ja se itselläkin tulee tilalle jos vielä alkaa vuotamaan, menee pikku modauksella paikoilleen.
     

Kerro tästä muillekin!