Jeep Wagoneer

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja juhamann, 4.2.2014.

  1. juhamann

    juhamann 3rd gear

    Onko tuollainen 70-luvun puolivälin Wagoneeri 4,2 litran koneella millainen pommi? Menettelisikö ihan jopa kakkosautona? Vanhaa autoa saa ruuvata, sehän on selvä, mutta onko ns.toivoton tapaus? Tuolla koneella kulutus pitäisi olla jolla jopa matala, kaupunki 13 ja maantie 10 joskin nuo luvut ovat Wikipediasta.
     
  2. pas2

    pas2 Gearhead

    Ainoa vika on ikä eli ruostuvat, tekniikka on simppeliä eikä hajoa. ps. pari tommosta olis jouten :)
     
  3. juhamann

    juhamann 3rd gear

    Minkä ikäisiä ja kuntoisia olisi kaupan? Onko näitä vaikea saada museokilpiin? Mites tuo kulutuspuoli, pakko sitäkin on kysyä? :)
     
  4. ursus2

    ursus2 Gearhead

    Kuulostaa kyllä kulutuslukemat optimistisilta,joskus kun mulla oli diesel cherokee se vei n.10l maantieajossa(36" kumeilla tosin,vakiokumeilla menee pienemmällä) ja sitten taas mun bensa wagoneer vei n. 15-17 l sadalle yleisajossa,kymppiin en kyllä usko tuommoisen malmikasan pääsevän,mutta voin toki olla väärässä.
    edit.Hyviä vehkeitä nuo kyllä ovat, mukava herrasmiesmaasturi.Kakkosautona passeli peli.
     
  5. nixon

    nixon 3rd gear

    Valmettidiisselillä kelpais kyllä kakkosautoksi. Jos on manuaalilootalla.
     
  6. capri30S

    capri30S 1st gear

    Kyllä olis hieno peli tollanen wagoneeri, vallankin sellainen loppupään yksilö kiinnostais välillä kovastikin..
     
  7. onre

    onre 3rd gear

    Mun tarttis '73:een löytää takalasin mekanismi ja itse lasi kaikkineen. Vaikka koko hiton luukku samantien. Tää on käsinveivattavaa mallia.
     

Kerro tästä muillekin!