JEEP

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja cuda69, 19.12.2011.

  1. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No tuo ne tänne, niin hyvitän noista peltivanteista sulle satasen :wink:
     
  2. nixon

    nixon 3rd gear

    En tua. Ei oo varaa laittaa rahaa tohon vaniin. :)
     
  3. nixon

    nixon 3rd gear

    Olihan niissä hapettumaa, että joutuu tekemään töitä jos kiiltoa kaipaa. 130 euroa ajattelin pyytää silti koko setistä.
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Senkin summan voin hyvittää...
     
  5. hara64

    hara64 1st gear

    mitenkäs tuollaisesta -93 grantista kotikonstein luetaan vikakoodit?

    oltiin lähdössä illalla liikenteeseen, niin käynnistyksen jälkeen pirulaiseen jäi "katso moottori" valo palamaan
     
  6. Finn

    Finn Gearhead

    Vanha ketju mutta koitetaan jos elpyisi:

    Jeep XJ 1990 4.0 kuutosella ja useamman vuoden seisonnan jälkeen pitäisi auto katsastaa. Pari yleisempää peruskysymystä saastelaitteista:

    - pitääkö katalysaattori olla tämänikäisessä tallella jos tämä ei ole vähäpäästöinen?
    - mahtaako mennä päästöistä läpi ilman kattia?
    - pitääkö se konehuoneessa majaileva aktiivihiilipönttö olla paikoillaan katsastuksessa?
     
  7. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Jos siinä lukee otteessa:"katalysaattori, käytettävä lyijytöntä polttoainetta" tai lähelle tuota sanamuotoa, niin katalysaattorista pitäisi olla ainakin kuoret.
    Kunnossa oleva kone menee läpi päästöistä ilman kattia.
     
  8. Finn

    Finn Gearhead

    OK, kiitti tiedosta.
     
  9. turjake

    turjake 3rd gear

    Minnekköhän tuo jarruletku menee? ABS:ille?

    [​IMG]
     
  10. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Mahtaako olla perän huohotusletku?
     
  11. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Se on huohotusletku joo, menee jonnekin koriin ja huohottaa sinne!!
     
  12. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Tässä kun on ollu enempi noista vanhemmista puhetta niin mites tuo "uudempi" siis 99-alkaen malli,oon käsittäny että suht vähän jos tulee metrejä niin tuo 4-litran suora kutonen olis ihan ykkösvaihtoehto,kulutus ilmeisesti kuitenkin pienempi kun 4,7 kasilla ja pitäis teknisesti olla jopa kaikkein varmin? Ajattelin vania vaihdella kyseiseen vehkeeseen,sillä kyselen.
     
  13. hara64

    hara64 1st gear

    Mikäs mahtaa olla vikana kun paikalla ollessa P päällä välillä nostaa kierroksia 1500:taan? -93 grandi 5,2 olis kyseessä.
     
  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ruotsin puolella näyttäis olevan 5,2 jeeppejä tonnin hintaluokkaan ja siihen veroja 5-600€
     
  15. julmajari

    julmajari Gearhead


    Ei mahu vanimies jeeppiin, (pienikään) kokemusta on... :D
     
  16. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ny ois grand-cherokee katsottuna ja viikon päästä hakemaan.
     
  17. voittol

    voittol 2nd gear

    Voiko kysyä myös riisseleistä, eli oikeeta maasturia joskus tulevaisuudessa ehkä hankimme, oikeelta merkiltä löytyy suburpani , mutta emäntä kehu , että voi se pienempikin olla, kuitenkin haussa olisi sitten diiseli-automaatti- 4x4 homma ,kohtuu hinnoissa eli Jeeppiä on 2.5litrasta ja 2.8 uudempaa , osaako joku näistä sanoo mitään?
     
  18. cuda69

    cuda69 Gearhead

    kaverilla ollu crd mb koneella ja tykkäs kyllä,toisella kav on se olikos 3,1vm diesel ja sano et tykkäs enempi -97 4,0 bensamallista.
     
  19. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Täällä ajeltiin eka vajaa talvi jeepillä ja kyllä se on ihan hyvä pirssi talveksi. Tuo 4.0 kutvonenki on ihan mukava motti tuohon. Vähä janoinenhan se on varsinkin kylällä pätkäajossa mutta ei mitenkään mahdoton kuitenkaan.
     
  20. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Kerkes jeep mennä,mutta nettiautossa on alle tonnin jeep ,jossa vika et kuulema lähtee kakkosella liikkeelle? aika erikoista,eikös tuossa oo 727 pohjainen aski?ajettu melkein 500 tuh,mitenhän kone ?ei viitsis täältä lapista asti lähteä kahtoon turhaan
     

Kerro tästä muillekin!