jeepin diesel

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja weard_racing, 18.12.2006.

  1. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Mitäs mieltä te ihmiset olette jeepin Diesel koneista.
    Kattelin 90luvun alun 2.1l turbo diisel cherokeita.
    Homman juju on siinä että tulis 300km työmatka ajoon eli ei sais olla susi..
     
  2. Juho81

    Juho81 1st gear

    Taisi olla Pösön kiisseli, jos en väärin muista. Eikai se mikään raketti ole, mutta kestää varmasti.
     
  3. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    rellun dsl ja kestävyys :odroll:
     
  4. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ota kansi pois ja ruuvaa toiseen reunaan saranat ja toiseen peräkärryn lavalukot niin on nopea vaihtaa kansitiiviste amusella ennen töihin lähtöä :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  5. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Eli ei visiin oo mikään järin hyvä kone :D
     
  6. Harri

    Harri 1st gear

    Jamant varmaan tietää millanen se on eikä muistaakseni ole ihmeemmin kyseistä pannua kehunut, itse olen sitä mieltä että neljä litranen suora kutvonen on varsin mukava 8) saat vapaasti arvata mikä mylly mun Jeepissä on
     
  7. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    voihan sen koneen korvata vaikka... LD28:lla :rotfl: :poff:
     

Kerro tästä muillekin!