Jeepin etuakselin korjausta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tug3, 20.4.2005.

  1. tug3

    tug3 Gearhead

    Kärry: Jeep Wrangler (TJ) 1997
    Akseli: Dana 30 (ei ABS)

    Oma akseli vääntynyt perämurikasta, joten ei onnistu korjaus. Sain toisen akselin, josta oikea putki poikki. Nyt pitäis keksiä joku, kuka osais/pystys/haluis/kerkeis vaihtaan mun akselista oikean putken tohon toiseen akseliin katkenneen tilalle. Lisäksi perävälitykset on eri, joten nekin pitäis heittää vielä mun akselista tohon toiseen.

    Eli vinkkiä, idistä ja tippiä kaivattais...

    Ite lojun Snadissa ja akselit just nyt Turun suunnalla, joten mieluusti jossain näillämain olis kiva löytää toi tyyppi/paikka... ...mut onneks pensa on halpaa, että kyllä sitä hiukka ajaakin, jos äijä tekee hyvää työtä kohtuu hintaan!
     
  2. Joukka

    Joukka 1st gear

  3. Harri

    Harri 1st gear

    Ainakin siinä Hellvinskin kupeessa olevassa kylässä vaikuttaa Auto Jamant jonka linkki pyörii tossa vieressä, kannattaa kysyä, ainakin mun Jeeppi pulmat on ratkenneet... 8)
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kait se jotain tietää jeepistä mutta huumorintajua se vaatii...
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Juu, on keskusteltu tuostakin akseliongelmasta useampaan kertaan ja neuvottu mitä osataan. Mutta akseliputken vaihtoon en pysty....
     

Kerro tästä muillekin!