Jeeppi -harrastajia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Comstock, 10.10.2003.

  1. Comstock

    Comstock 1st gear

    Löytyykö kotomaasta yhtään Jeeppikerhoa tai edes harrastajia. Olisiko markkinoilla käypää Jeeppiä?

    Olen ajellut muutaman kuukauden vm. -86 Jeep Grand Wagoneerilla (kunnon perheauto ja luksus SUV kaikilla sähköherkuilla) ja kauhulla odotan paluuta kotiin ja takaisin svedu -kiesin rattiin. Tätä Wagoneeria en kyllä ala rahtaamaan kotia vaan taidan vaihtaa lentolippuihin. Mukava peli tosin, perinteinen 'woody'. Keulalla kököttää AMC 360, joka takaa mukavan menon. Vaihteisto on kolminopeuksinen automaatti. Gallonalla ajelee jotakuinkin 12-14 mailia, mutta onneksi menovesi on halpaa. Maileja on kiesissä takana 127k joista olen itse ehtinyt tahkota vasta hieman yli 4000.
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  3. 454SS

    454SS 3rd gear

  4. HornetRWB

    HornetRWB Gearhead

    http://www.amccf.com (AMC Club Finland)
    AMC, Rambler, Nash, Hudson, Jeep merkkikerho.

    Eikös tuo Finnish Jeep Drivers Club on ymmärtääkseni enemmänkin off-road kerho nykyään, joka hyväksyy jäsenikseen myös Toyotien ja muiden merkkien maasturiharrastajat...(?)


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HornetRWB 2003-10-21 13:30 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!