JN Tradingin turbiinit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja PPRCuda, 15.5.2009.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Haluaisin teettää turbiinin auton/tekniikan tietojen mukaan. Onko nuo JN Tradingin turbiinit osoittautuneet käytössä OK kamaksi vai ajaako listaturbiini saman asian.
     
  2. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Itse teetän yms siellä, noissa on jopa takuu.........

    lähetin tuossa pari 727 10" turbiinia herralle hyllyyn :D, jos vaikka joku tarvis :eek: , siis aihioiksi........
     
  3. studio57

    studio57 Gearhead

    mulle teetäny jo kolme turbiinia siellä ja olen ollut tosi tosi tyytyväinen !!!! hyvä palvelu ja tekee custom-työnä juuri sellaisen kun tarvii. en voi kun kehua !!!
     
  4. Selli

    Selli Gearhead

    Mulla myös tuolta hankittu. Hinta ja työn nopeus oli todella asiallista! Ja mielestäni toimii ihan moitteetta.Tosin mulla ei ole vertailupohjaa ku toi on ainut mitä oon teettäny :)
     
  5. SamiL

    SamiL Gearhead

    On teetetty useampia. Ei moitteen sijaa. Joko yhtä hyviä tai parempia kuin alkuperäiset. Yleensä parempia.
     
  6. rt68

    rt68 1st gear

    Ääni myös kyseiselle pajalle, erinomaista työtä kohtuu hinnalla ja aikataululla.
     
  7. Panze

    Panze 3rd gear

    Hinta oli edullinen. siitä ääni samaiselle pajalle.
     
  8. veekone

    veekone Gearhead

    Pari turbiinia on mulle tehny,laatu ja hinta kohdallaan suosittelen.
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Turbiini teetetty ja tuli eilen. Ominaisuuksita ei voi vielä sanoa muuta kuin että se on sininen....

    Aihiona uusi 11" limppu, pitäis olla nyt vahvistettu ja stall speed säädetty dynopaprujen ja auton tietojen mukaan.

    Hinta oli kohtuullinen ja aikataulu nopea -> harvinaista nyky-Suomessa!?!

    Lisää kommenttia myöhemmin tässä elämässä, jos vaikka jaksais vääntää tekniikan joskus paikoilleen.
     
  10. Miniucco

    Miniucco 1st gear

    Hyvä palvelu, turbiini toimii kuin pitääkin ja saahan sieltä öljyjä ja muita purnukoita kohtuullisesti.
     
  11. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Missäs tollainen pulju on?

    Mitä maksaa TH askiin custom turbiini?
     
  12. studio57

    studio57 Gearhead

    http://www.jntrading.fi/

    hinta riippuu monesta asiasta ja siitä onko sulla aihio mistä se tehdään.
     
  13. Turnn

    Turnn Gearhead

    Oliskohan muutostyö ollut 300e +toimituskulut.
    Hyvää ei kuulemma saa halvalla,vakiolla silti vielä ajellaan.
     
  14. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    mites paljonko vakioturbiinin stallia saa muutettua,ilman että tuumakoko pienenee, vai pieneneeko se auttamatta. :eek:
    toisinsanoen käykö aihioksi vakio josta muokkaavat sitten melkein mitä vaan??

    juu voisin soittaa ja kysyä, mut jos joku täälä tietää niin näkee sit kaikki kiinostuneet... :)
     
  15. F-body

    F-body Gearhead

    11" Mopen 904-laatikon turbiinista olisi saanut stallin 2400rpm:ään eli 900rpm korkeammalle suunnilleen. Tuollaisen arvion sain kun tiedustelin. Tarvetta oli korkeammalle stallille jonka olisivat tehneet uudesta aihiosta. Löysin sopivasti 3000stall-turbiinin niin jäi tilaamatta.
     
  16. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Itelle tilasin samasta mestasta moparin 727 11" turbiinin (10.75" oikeasti tms) ja stalliks pyytelin luokkaa 2600 +- muutama satanen. Moparin ittensä mainostama 727 11" turbiinihan on oikeasti 11.75 tai jotain ja siinä tuota stallia saa varmaankin järkevästi 2400 kieppeille tms?
     
  17. Pölyttäjä

    Pölyttäjä Gearhead

    Kokemuksia jn-tradingista:

    Sähköposti liikenne heikko.

    Tilasin laatikon tiivistesarjan niin hinta matkahuollosta haettuna olisi ollut 4000e. Oli tullut pilkku virhe kuulema hintaa laskiessa. 70km tuli turhaa ajoa matkahuoltoon ja takasi.

    Lähetin turbiini korjattavaksi, tuli takaisin ja oli vääränlainen spooritus sisällä.
     
  18. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    vähän lisää negatiivista...
    2 kertaa tilattu puhelimella ja kerran sähköpostilla, eikä vieläkään ole kuulunut luvattua soittoa että on valmis... ja viimeisestä soitosta ainakin 2kk....
     
  19. studio57

    studio57 Gearhead

    itse syksyllä kilautin että viimeksi oli hiukan tullut liikaa staalia kun 632:ssa oli kohtuu paljon vääntöä ja painava auto.Kerroin toiveeni että jos sais 300rpmää pois .. ukot sanoivat että selevä... lähetin mollukan sinne päivähoitoon ja se saapui viikon päästä säädettynä ja meni takuuseen eli ilmaiseksi !!!
     
  20. jn-trading

    oon ostanu sieltä vakiota, korjauttanu vanhaa noku limppuu, eli uutta sisään ja kaula uusisks.viime kesäks tekivät custom limpun just sellaseks ku piti.tietoja antaes pitäis olla itellä speksit autosta kohallaan sama turbiini ei välttämäti ota samassa kohdassa kiinni eri autois niinku tiedätte.öljyt ja nuljut oon ostanunu(ja ostattanu kavereidenkin) tuolt vuoskymmenet.hyvä reilu palvelu ja vaihto pelaa ++++++
     

Kerro tästä muillekin!