Jokirantameeting

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja RA-HA, 29.3.2007.

  1. ht64

    ht64 3rd gear

    Ei muuten ollenkaan paskempi idea. :D Onhan tuolla ihan perkeleen ahdasta. Jos paikkaa vaihdetaan niin täytyy vaan informoida niitäkin jotka ei notku tällä palstalla, mikäli semmosia harrastajia vielä löytyy :lol:
     
  2. tikau1

    tikau1 1st gear

    Auranlaakson ABC sopii erinomaisen hyvin. :D
     
  3. Swinkeri

    Swinkeri 1st gear

    Sopii mainiosti,elikkä 28 päivä eteenpäin abc:lle? ens lauantai vielä jokirantaan ja jutellaan paikalla olijoille muutoksesta
     
  4. terence hill

    terence hill Gearhead

    Passaa mainiosti tuo siirto,ei rannalla mahdu kunnolla yhtenäiseen parkkiin.
     
  5. smuige

    smuige Gearhead

    kannatetaan, fiilis vähän kärsii kun joka toisen auton välis on joku kinneri. ABC ei oo huono vaihtoehto mutta jokirannassa tietty hienompi ympäristö.
     
  6. Miniucco

    Miniucco 1st gear

    OK, mikä ettei!

    Siis 28.07 lähtien aina lauantaisin Auranlaakson ABC:lle klo 18.00 aikoihin.

    Olisi varmaan jonkun syytä tehdä aika pikaisesti, päivitys tai muutos tuonne tapahtumiin. Ilmeisesti henkilön, joka on sen laatinutkin, että porukka ei jakaannu kahteen eri "leiriin" :eek:
    ts. Jos joku vaikka tietäisi ilmoituksen tehneen henkilön ja kertoisi hänelle muuttuneesta tilanteesta.
    http://www.overdrive.fi/tapahtumat/tapahtuma.php?id=131

    Tietysti sana kulkemaan, kun kaikki eivät näillä sivustoilla kuitenkaan käy :eek:
     
  7. Miniucco

    Miniucco 1st gear

    Tuleva lauantai 21.07.2007 mennään siis vanhan nallin mukaan vielä jokirannassa.
     
  8. iak

    iak Gearhead

    8) Jou !
     
  9. Miniucco

    Miniucco 1st gear

    Auranlaakson ABC on tietenkin yläjuoksulla, nimensä mukaisesti Jokirantameeting. Turkulaisethan ovat kokoontuneet jo lähes 800 vuotta Aurajoen rannalla :lol: :lol:


    Siis 28.07 lähtien aina lauantaisin Auranlaakson ABC:lle klo 18.00 aikoihin.
    Varmaan joku tulee hieman myöhässä kokoontumis paikalle ja ajaa Förin ohi informoiden siellä olevia kokoontujia muuttuneesta tilanteesta.

    Tietenkin sana laitetaan kulkemaan viidakkorummuilla, kun kaikki eivät kuitenkaan käy netissä lukemassa uusimpia käänteitä :odroll:
     
  10. iak

    iak Gearhead

    8) Tänään sit viäl gesgustan jogirantta vai???????
     
  11. ht64

    ht64 3rd gear

    Joo, näillä näkymin tänään ollaan sit viimeistä kertaa vanhassa paikassa.
     
  12. Vossikkakuski

    Vossikkakuski 1st gear

    Jotenkin tässä tapahtumassa on ollut omasta mielestäni varsin luotaantyöntävä ilmapiiri eteenkin jos auto ei ole aivan siloposki museokalu. Sitä vaan mielummin ajaa Saloon cruisingeihin kun siellä ei katsota niin pitkin nenänvartta vaikka 60 luvun geeämmässä olis puolikas lammas katolla... Autokanta on jotakuinkin samaa mutta tunnelma vaan leppoisampi. Harmi kyllä etten henkilökohtaisesti pysty sitä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta näistä meetingeistä ammentamaan, ehkä mun pitäis syytä moiseen etsiessä katsoa vaan peiliin...
     
  13. ht64

    ht64 3rd gear

    Harmillista jos et tunne oloas kotoisaksi jokirannassa :( Oon kyllä melko varma et auton takia ketään ei tuomita koska itte olen kyllä paikalla ollu kaikenkarvaisella kalustolla mattamustasta lintasta lähtien eikä ainakaan vielä kukaan ole pyytäny siirtymään tois pual jokke :lol:

    Täältä löytyy muutama kuvatus viime lauantailta:

    http://kuvablogi.com/blog/7905/2/
     
  14. bird72

    bird72 1st gear

    Mä koittanut päivittää tohon ilmoitukseen ABC huoltisikasta mutta ei ole mennyt uusi päivitys läpi..No kukaan ei nesteellä kokoonnu kun kaikki auranlaaksoon gruisailee.Nähdään taas!!
     
  15. Maria

    Maria 1st gear

    Siis olettekste kokoontuneet millä puolella jokea?
    Linnankadun puolellako??
    No siellä ei taatusti olekaan parkkipaikkoja..

    Jostain kumman syystä joka armias kerta kellonaikaan katsomatta siinä "Valkoisen talon" alueella on aina ollut parkkiksia vaikka muille jakaa vai onko ne niiden asukkaiden?


    Mä en tajua tuollaisia ABC hömpötyksiä.
    Tunarithan niissä kokoontuu eikä kunnon ihmiset..
    Ja sitten itketään parin vuoden päästä kun kokoontumiset on menneet päin persettä.
    Ketä helvetti lähtee johonkin jumalan selän taakse olevalle abc:lle katsomaan ameriikanrautoja kun varmaan parempia paikkojakin (näkyvämpiä taviksille) olisi.


    Tulipa avauduttua mutta avauduinpa silti prkl.
    Eikä sitten tarvitse kenenkään lukijan vetää palkoja sinne sieraimiin..
     
  16. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    No JOS esim. minä lähtisin valumaan täältä jokirantameettinkiin niin mulla matka lyhenis n. 5 min. :p Ja jokirannassahan tuo ABC:kin on.
     
  17. Maria

    Maria 1st gear

    Niin no njaah, siltä kantilta kun ajattelee, niin on ihan bueno. :D

    Mun mielestä olis vaan hyvä jos sais nämä vanhat ameriikanraudat kunnolla tavisten näkyville, niin että ne tinalommatkin tajuais että harrastajat on ihan fiksua väkeä eikä mitään raggareita kaikki. :eek:
     
  18. CoolKustom

    CoolKustom 3rd gear

    Ulkopaikkakuntalaisethan nää parkkiongelmat varmaan parhaiten tietää.
    Jos ei tilaa ole, on kenties parempi etsiä väljempiä paikkoja.
    .....valkoisen talon parkki ON asukaspysäköintiä varten....
    eikä siellä ole senkään vertaa ihmisiä ihmettelemässä.
    Pääseehän sitä helposti kruisiin keskustaan sieltä ABC-asemalta.
     
  19. Maria

    Maria 1st gear

    Kai sitä noinkin voi sanoa, että ulkopaikkakuntalainen, kun olen Turku-Åbo cityssä elämäni aikana asunut sen 17 vuotta.. :soosoo: että enhän minä Turusta mitään sitten tiedä... :poff:
    Mä olen sen ikäinen, että mun nuoruudessa oli vanha "ränni" keskustassa ja suurin osa tämän päivän harrastajista lappoi paskaa hiekkalaatikolla.. :wink:

    Niin joo ja jos vanha (LA) Cobra35 lukee, niin terveissii vaan kauhiasti..
     
  20. iak

    iak Gearhead

    8) No nii,niin monta mieltä kun miestä.Onhan toi föriparkki ehkä niitä parhaita parkkeja Turussa mutta kun tila tosiaan rupee loppumaan,tosin kun lomakausi päättyy niin tilaa rupee tulemaan.Pääsehän rantoja pitkin cruisaileen sen jälkeen kun on ABC:llä puhuttu paskoo ja juotu kuppi kuumaa.Tää oli vaan mun mielipide.PS. Ei siellä tartte olla "näyttelyrassi" vaan voi siellä pörrätä huonommallakin " vempaimella". :oops: Emmää sit vaan tiärä. :wink:
     

Kerro tästä muillekin!