Jos nyt kuitenkin ottaisit sen riisikupin tai saksalaisen...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja GMSportrSide, 18.7.2006.

  1. HEPAC

    HEPAC 1st gear

    Niinpä, mutta aikasemmin väitit, että parempaa varustelua löytyy jenkistä. Jäi vain epäselväksi se, että mitä varusteita niissä oikein on, että ne on paremmin varusteltuja -- S ja RS on aika kattavat varusteet vakiona joten...

    Torsen on aivan loistava "keksintö". Neliveto on passiivista turvallisuutta keskivertokuskille, mutta sille, joka osaa sitä hyödyntää on se suurta nautintoa (vrt. kasi friikille, vähempi ei ole juuri mitään). Fysiikan lakeja ei sillä kuitenkaan kumota.



    Tämä on varmasti totta. Ja että se nyt vaan on niin, että premiumiin maksaa osat myös enempi jne. Mutta Audin tehdas on käsittääkseni tullut aika hyvin noissa vastaan vaikka varsinainen takuu on kuroutunut umpeen ja vaikka maahantuoja on ämpyillyt vastaan. Kotomaassa on aika mielenkiintoisia tarinoita olemassa juuri näistä asioista.



    Mitäpä tuohon lisäämään -- totta se on :wink:
     
  2. garagektc

    garagektc Gearhead

    eikös jokaisen chevymiehen ole nyt helppo ostaa taloudellinen käyttis kun niitä korealaisia myydään täällä bowtie logolla...??
    vaikka en itse ko merkin harrastaja olekaan niin ymmärrän jos rintaan pistää :D
     
  3. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Kun kerran otit puheeksi kaveri totesi hetken ajamisen jälkeen ihan oikeasti ; voiko näillä tosiaan vaihtaa näin? :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    Tossa se ihanuus tallin edustalla
    [​IMG]
     
  4. jula4

    jula4 1st gear

    No eräs tutuntutuntuttu osti Audi a6 turbodiiselin, niin sinä samaisena päivänä tältä kyseiseltä herralta katosi vapaa-ajan ongelmat eikä tarvinnut miettiä että mihinkä rahansa laittaisi. Muutama esimerkki: 156tkm ahdin oksenti rattahat pihalle. 170tkm kansipaffit ja öljynlauhdutin poikivat. Että sellasta. Kyllähän se on niin että diiseli moottori pitää kestää sen miljoonan ajaa!!!!!
     
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Justiinsa sain yhden ameriikanihmeen muutettua rahaksi, niin jotain TÄMMÖSTÄ vähän himottais. Ei tosin ole sakemanni eikä riisipussi, mutta jos joku siltä saralta niin sitten TÄMÄ tai TÄMÄ.

    Juu, helteet on sekoittaneet mun pään :rotfl:
     
  6. sukeltajakalle

    sukeltajakalle 1st gear

    Pääasia on ettei osta saabia tai volvoo! :soosoo: On jäänyt niin paljon hampaan koloon noille ruotsalaisille että ne on viimeset autot mitä itse ostan. Voisi vaikka samantien lähettää suoraa sinne ruotsiin rahaa ennemmin kun että ottaa niiltä vielä autonkin rasitteeks. :wink:
     
  7. janzamar

    janzamar 1st gear

    Häjssan,jag heter Håkan och min tilinummer är .... :D
    :lol:
     
  8. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Täältä Volkswagen Caddy -89 hintaa 2000€. Varmasti joka sentin arvoinen jos tahtoo halvalla ajella. Kulutus 4.7 L/100km, diiselivero 59€/vuosi.
     
  9. impala67

    impala67 Double Gearhead

    jos kumminkin joutuu ostaan jonkun persoonattoman kinnerin, oli se tehty amerikassa tai vaikka korean takana, niin koittaisin huollattaa sen mahd. tarkkaan ja hyvin ettei vaan tarttis itte koskee pitkällä tikullakaan.

    ja heti kun mahdollista möisin pois!

    otan osaa tuskaasi.
     
  10. mikamaalainen

    mikamaalainen 1st gear

    en mitään yli 95 vuosimallin autoa. luistonestot sun muut :-?
     
  11. Jza

    Jza Double Gearhead

    Tai audin bensa. Vaihtoautoksi tyrkytettäessä myyjät laittaa kädet korvilleen ja juoksevat karkuun :rotfl:

    Tää oli aika hauska ilmoitus: http://www.rinta-jouppi.com/vaihtoautot ... ber=108794

    Lukee rivien välistä, tai riveiltä suoraan, niin siinä sanotaan käytännössä että "täysi paska, hiton kallis ylläpitää ja koko ajan korjaamolla, pysykää kaukana". Tosin ihmetyttää että miten noi meinaa luistella virhevastuusta yhdellä lauseella myynti-ilmossa :odroll:
     
  12. Erska

    Erska Gearhead

    Siinä kohtaa kun tän topikin alun autoja on mietitty niin nykyään ne on jo pakastimen kyljessä kierrätyskamana :D
     
  13. rb

    rb Double Gearhead

    On tää vaikee laji.

    Nyt pitäisi saada umpi paku. Tietysti halpa ja hyvä muutamalla tonnilla ja pienillä käyttökuluilla ja mielellään ALV vähennyskelpoinen.

    Aikani selailin netistä Hiacea, Urvania, Sprintteriä mutta jotenkin ne ei tunnu oikealta jutulta, vaan jossain kohtaa lipesin sitten katselemaan Jenkki vaneja.

    No se 3-4 tonnin hintahaarukka tarkoitta 90-luvun taitteen G20 Diesel vania millä on rullattu se 500 000 kilometriä ja mikä on jo kolmeen kertaan tekohengitetty vuosien varrella.

    Nyt itsepetos on jo siinä vaiheessa että aloin miettiä että mitäs jos hommaisi bensa vanin! Kilometrejä sille ei kuitenkaan tulisi vuodessa kymmentä tuhatta ja niitä voisi hyvällä tuurilla löytyä kohtuu maileilla!!

    Naftan hinta lähestyy bensan hintaa koko ajan, mutta tietty bensapeli kuluttaa enemmin. Mutta onko vuotuisissa käyttöveroissa eroa diisselin ja bensapelin välillä??
     
  14. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

     
  15. Ääni bensavanille!

    Korjauskulut (?!) pienempiä kuin dieselissä , ei haise ,ei kolise (niin paljoa) ja hyvät kylmäkäynnistysominaisuudet.

    Kymppitonnilla voisit saadat jo 2000 luvun laitteen jolla on ihan mukava tehdä matkaa ja kyljissä on avattavat luukut joista pääsee hyllyihin käsiksi ulkokautta...
     
  16. chevy56

    chevy56 1st gear

    delet
     
  17. rb

    rb Double Gearhead

    Tuo kuulostaisi mukavalta.

    Puuttuu vaan se kymppitonni, joten 90-luvun taitteen pelit on ne, johon kynnet saattaisi riittää.

    Mutta vaikee on muutaman tonnin pudjetilla kelvollista löytää. Kaikki dieselit on niin helvetisti veivattuja, että taidan oikeasrti kallistua siihen bensaversioon..
     

Kerro tästä muillekin!