Jouset ja iskarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Leppälän Manu, 21.3.2018.

  1. Leppälän Manu

    Leppälän Manu 1st gear

    -65 chevelle farmariin olis seuraavana ohjelmassa alustan päivitys. Eli mieli tekisi tuuman (tai max kaksi) laskea ja laittaa uudet jouset ja iskarit samalla. Pikkuisen jos saisi lullamaisuutta pois..... ja tuntoa tiehen paremmaksi. Vakaajaakaan edessä ole saati takana.... Olisko täällä joku joka osaisi sanoa suoraan toimivan kombinaation?
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Mulla oli -66 malibu farmisssa alla Eibachin 1" laskevat isolohkon jouset ympäriinsä, edessä säädettävät konit ja 1" kallistuksen vakaaja (vai oliko se paksumpi, en muista), takana ilma iskarit. Oli mulla siihen valmis 7/8" vakaajapaketti taakse mutta en ehtinyt sitä asentamaan ennen kuin auto meni eteenpäin. Tukivarsien puslat vakiot kumia.
    Alusta oli jämäkkä, ei kolissut eikä juuri kallistellut....;)
     
  3. Leppälän Manu

    Leppälän Manu 1st gear

    Ei kuullosta huonolta ollenkaan. Mutta oli kuitenkin kaukana rata-alustasta? Tarkoitus olisi matkata nimismiehen kiharoilla varustettua hiekkatietäkin. Ja muutenkin ajaa autolla vuoden ympäri. Mihin olit sijoittanut takaiskareitten täyttöventtiilit?
     
  4. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Ei se mikään rata alusta ollut, "eurooppalaisen" jämäkkä :D. Täyttöventtiilit oli rekisterikilven takana ....
     

Kerro tästä muillekin!