K-jetronicin virittämisestä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jappis, 16.5.2002.

  1. jappis

    jappis Gearhead

    onkos kellään tietoo k-jetin virittämisestä ja säätämisestä. kyseettä volvon kutosen jakaja+ muut asennettuna vallun 225 kutoseen.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    virittäminen onnistuu isommalla kaasuläpällä ja järjestelmäpaineen nostolla jolloin seos rikastuu ja koneelle voi antaa enemmän ilmaa, tämä taas tapahtuu vaihtamalla alkuperäinen peukalon kokoinen imuputki ranteen kokoiseen. k-jetissä on potentiaalia suurillekin tehoille, virittäjän käsikirja toteaa konetehon nousseen joissain tapauksissa 70% tekemättä ruiskulle mitään. eli muita komponentteja vaihtamalla tehoa saa lisää helposti.
     
  3. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    niin ja edellinen meikäläisen käsialaa..
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pääsääntöisesti jos k-jetti on siinä koneessa mihin suunniteltu, niin virittää saa aika paljon itse mosaa ennenkuin ruiskulle tarvitsee tehdä seoksen säätöä kummempaa.
     

Kerro tästä muillekin!