Kaariasiaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja mjaa, 19.11.2005.

  1. SC 285

    SC 285 1st gear

    Mulla oli Valtterissa kanssa alhaalla sellainen L-mallinen tanko. Pääsi etupäästä tippumaan alas kun lukon aukaisi ylhäältä. Tosi yksinkertainen ja toimiva systeemi. Ei mitään ylimääräisiä niveliä...
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, sellanen taitaa tohon VIPpiinkin tulla, ylänurkka vaan turvavyö kiinnikkeellä.
     
  3. C72

    C72 1st gear

    Ihan OK on myös mopemanin ja SC285 kuvaamat systeemit. Niissäkin pitää (kuten kaikissa muissakin) l-tanko varmistaa niin, että verkko tulee tarpeeks kireelle ja tanko ei pääse luiskahtamaan liukuholkiesta tms pois kun verkkoa todella tarvitaan.
     
  4. laakkius

    laakkius Gearhead

    onkos tuo kaarien takaosasto kuinka tarkan syynin alla, eli pääkaaren takapuolelle jäävä osio? Haluaisin säilyttää tuon takapenkin käyttökelpoisena, edes yhdelle henkilölle=muksu, ja sen myötä kaavailin että tekisin noi taaksepäin olevat putket niin että tilaa jäisi istumiseenkin.
    Auto on kuitenkin viistoperäinen Musse, joten putket olis helppo vetää kattolinjan mukaan taakse konttiin asti...
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei iille oo mitään määrättyä muotoa olemassa, ite oon tehnyt ne sedaniessakin katon myötäsinä kaiuttimen riistä läpi menevinä ja on runkokatsastuksessa kelvanneet.
     

Kerro tästä muillekin!