Kaasarikysymys. Mitä eroa on truck ja car kaasarien välillä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Lutra, 4.1.2011.

  1. Lutra

    Lutra 1st gear

    Rochester Q-Jet

    Mitä eroa on car ja truck kaasuttimella?

    Taustaa:
    alunperin 750 cfm, vuonna 79 Chyvy automaattiaskilla varustettuun kuorma-autoon tehty nelikurkkuinen California vaatimuksilla , California and high altitude Q-jet

    Typärinumerot17059508, 3118 CCF

    "CHEV 79 350 TRUCK, A/C, AUTO, CALIF 73 51 7029529 DP 2.1426 3.6545"
     
  2. PauliP

    PauliP 1st gear

    Olen siinä luulossa että truckkeja ei ole koskenut samat päästömääräykset (kulutusvaatimukset) kuin henkilöautoja. Ainakin niissä on ollut mekaanisia kaasuttimia pidempään kuin henkilöautoissa.
     
  3. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Ääni tälle arviolle.
     
  4. Lutra

    Lutra 1st gear

    Onko tällainen kuormurin kaasari identtinen henkilöautomallin kanssa? Vain säädöissä eroja.
     

Kerro tästä muillekin!