kaasu jää päälle ja on raskas toisinaan?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kylänmies Asseri, 28.5.2009.

  1. Mulla on tossa stroker motissa, edelin 750cfm kaasutin ja muuten pelaa oolrait, mut jättää ikävästi kierroksia päälle, noin 200-300 kierrosta, mut ei tee sitä aina. Lisäksi kaasu on toisinaan jäykempi, kuin toisinaan :eek: . Kierrokset saa kyllä normaaliksi, kun pumpauttaa kaasua. Olen koittanut eri palautinjousia ja vetoa eteen ja taaksepäin, mut ei vaikutusta. kaasarin läpätkään ei takertele ja vaijerit liikkuu hyvin. Onko kellään mahdollisesti ollut samaa propleemaa. Kaasutin on 3-vuotta vanha ja uutena ostettu. Ei tehdaskorjattuna.
     
  2. Joller

    Joller 1st gear

    Mulla oli tollanen ongelma kunnes huomasin, että vivusto pääsi ottamaan hieman pariin letkuun kiinni jolloin jätti aivan aavistuksen verran kaasua päälle.. nyttemmin pitää uusia kaasarin palautusjouset, kun jättää aivan aavistuksen verran auki kaasua ja palautuu vasta kun polkaisee nopeasti hieman kaasua, mutta kannattaa kurkata viel varmuuden vuoksi uudestaan ne jouset ym. jos vaikka jotain olis jääny huomaamatta.
     
  3. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    Oletko kattonu,et läpät ei myöskään ole löysällä kiristysruuveistaan,se nimittäin käyttäty mulla aika saman kaltaisesti edelin 600 läppäruuvien ollessa löystyny,vaikka ne on niitattu,niin ajan kanssa ne oli päässy löysäks ja läppä "kanitti" poikittain imureikään nähden
     
  4. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Mulla on joskus jossain vehkeessä maton reuna "ahdistanut" polkimen vipua aiheuttaen samanlaisia oireita...
     
  5. Multislayer

    Multislayer 3rd gear

    Jos sulla on laatikon kikkari vaijerilla niin se voi vaikuttaa kaasun muuttuvaan jäykkyyteen.
     
  6. seppo.kuisma

    seppo.kuisma 1st gear

    Morkkes.

    Ei siellä sitten mitään alipainevuotoo olis mikä välillä päästäis hiukan?

    P.s Ei se auto kauaa tollasta kestä. :)
     
  7. tapio

    tapio Gearhead

    Mulla oli ihkauudessa Carterissa sama ongelma lämpimänä. Kylmänä kaasari toimi ihan ok, mutta lämmettyään siinä ilmeisesti välykset pieneni niin, että se alkoi takertelemaan ja kierrokset jäivät kuvaamallasi tavalla ylös.

    Vika poistui, kun otin Holleyn käyttöön.
     
  8. shark

    shark 3rd gear

    Missä kohdassa sulla on palautusjousi kaasarissa?

    Mulla oli samoja oireita ja vuoti hiukan bensaa läppäakselin juuresta vastakkaisella puolella(uusi kaasari).

    Vaihdoin jousenpaikan toiseen reikään ja loput laatat suoraan linjaan ja jo rupes pelittää.

    Noissa läppäakseleissa on amerikan toleranssit ja jos vähänkin jänkää
    niin.......

    Tärkeää että ei kanita missään asennossa.
     

Kerro tästä muillekin!