kaasupillin käyttöopastusta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Anonymous, 10.2.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuli vuokrattua asetti+happipullot tarvikkeinen. Polttimeksi otin 1-2mm tavaralle tarkoitetun, se lienee autohommissa passeli.

    - Minkälaisia paineita kannattaa säätimestä letkulähtöön antaa asetti/happi ... asteikot noissa säätimissä näyttää kummallekin kaasulle olevan ihan erilaiset?

    - Minkälaisia kaasuhitsauspuikkoja kannattaa yleisautohommiin hankkia, esim pakoputkien tekemiseen yms...

    kiitti, stranger
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    oliskohan mikki ollu kätevämpi...
     
  3. HEMI

    HEMI 1st gear

    Pillistä kuumaa :rotfl:
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    kaasupilli

    hapella max letkupaine 5 ja asikalla 1,5 ja lankahan on tavallinen musta
    jos tavallista pelliä hitsaat/putkea . pakareitten tekoon ok mutta kori hommiin parempi mig. :lol:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    kiitti avusta... joo mikki on toki myös... ja se onkin tosi kätevä kiinni ruostuneiden pulttien ja jarruputkien irrottamiseen :) mutta kukin tavallaan... :eek:

    stranger
     

Kerro tästä muillekin!