Kaasutinongelma six 225

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Petteri-65, 15.8.2018.

  1. Petteri-65

    Petteri-65 1st gear

    Amatööri asialla. Kaasuttimeen jää painetta, bensa valuu kaasuläpän akselin juuresta. Väärä tiiviste? Säätö päin pers...?
     
  2. Poke

    Poke Gearhead

    Ei jää painetta vaan kohokammioon tulee liikaa bensiiniä neulaventtiilistä eli koho, mikä sulkee neulaventtiilin on liian korkealla. Toisinsanoen tulvii. Siitä selviää säätämällä kohossa olevaa säätökaraa sopivaksi, että bensiinin pinta laskee. Kaikille kaasareille on omat tarkat ohjeensa pinnan tasosta. Kokeilemalla menee hieman enempi aikaa.

    Läppäakselin reikä, hela, ajan kanssa väljennyt. Jos vuotaa pahasti niin pitäisi uusia kaasari. Ei taida olla irrallista läppärunkoa siinä mallissa mikä nyt lieneekään?

    Täällä toinen amatööri. Kaasariammattilaiset ovat erikseen ja myyvät korjauksia ja uusia kaasareita.
     
    isalmela tykkää tästä.
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Tai vaihtoehtoisesti kohossa reikä, jolloin kohokin täyttyy bensasta eikä nouse sulkemaan neulaventtiiliä.
     
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    korjaussarjaa ja uusi neulaventtiili samalla ohjeen mukaan kohon säätö ni eiköhän se taas muutaman vuojen mene... noi kaasarit alakaa olla suht väljiä läppäakseleiltaan mutta toimivat kuitenkin yllättävän hyvin (nyt puhuin siis carterin bbd:stä) ;)
     
    Poke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!