Kaasuttimen Puhdistus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Jape105, 31.1.2010.

  1. Ilexi

    Ilexi 1st gear

    Kannattaa kokeilla lipeällä. Saa alumiinin kiiltämään hetkessä. Kokeilin alumiinin palaseen ja ei tarvinnu kun puoli minuuttia uittaa palasta lipeessä niin tuli kirkas pinta :). Liuoksen pH tais olla 10-11 :D ,tuon kanssa pitää olla vaan todella varovainen. Ettei kaatele käsille tai on entiset kädet.

    Tietysti lantraamalla saa riskittömämmän seoksen ja on helpompi tarkkailla kappaleen syöpymistä.
     
  2. 370

    370 Gearhead

    Työn alla olis AFB -64 ja panenpa sen sinne etikka/soodaliuokseen huomenissa. Kuvia tulee jos jaksaa laittaa.
    Suhteista ei tietoa, mutta ollaan varovasti.
     
  3. niklas_

    niklas_ 1st gear

    noi viemärinavaus aineet on lipeää.
     
  4. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Mikäs taika tuossa etikka/sooda-seoksessa, ne neutraloi toisensa?
    Saahan seoksella tehtyä tulivuoren kotona.
     
  5. HP

    HP 1st gear

    yks on noi bensan joukkoon lisättävät puhdistusaineet. bilteman tavarassa luki maaöljy. pienet kanavat saa kätevästi auki hitsaamalla pieneen poraan jatkovarren ja varovasti silllä pyörittelee. mulla irtos vielä paskaa vaikka olin liotellu ja puhallellu useaan otteeseen ja teettäny vielä ultraäänipesun.
     
  6. 370

    370 Gearhead

    Jos kaasuttimen palikoissa on painevaletusta sinkistä tehtyjä osia, niin ÄLKÄÄ HELVETISSÄ käyttäkö etikkaa tai muita happamia litkuja. Muuten käy kun mulle; seurasin topicin ohjeita ja pump jet housing liukeni mössöksi.
    Ei pitäis luottaa ensimmäiseen neuvoon.
     

Kerro tästä muillekin!